کد خبر: ۱۹۹۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

ماری: نصحیت‌های فرگوسن برای من مثل ذخیره طلاست

اندی ماری با قدردانی از حضور آلکس فرگوسن گفت: نصحیت‌های فرگوسن به مانند ذخیره طلا برای من است و نمی خواهم با دیگران آن را قسمت کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اندی ماری، تنیسور اسکاتلندی برای حضور در فینال ویمبلدون یرزی یانکوویچ لهستانی را پیش‌رو دارد که اولین لهستانی تاریخ است که به جمع چهار تیم تنیسور ویمبلدون پیوسته است.

اندی ماری با تمجید از حضور سرآلکس فرگوسن برای تماشای بازی او در بازی برابر فرناندو ورداسکو،‌ گفت: 15 تا 20 دقیقه‌ با فرگوسن صحبت کردم. درباره چیزهای زیادی صحبت کردیم. از بازنشستگی او گرفته تا بازی‌هایم در ویمبلدون. او پیشنهادهای خوبی به من برای غلبه بر استرس و انتظار زیاد مردم از موفقیت من داد. او به من یاد داد که چطور به استرس خودم غلبه کنم. دریافت این پیشنهادات از سرآلکس فرگوسن به مانند ذخیره طلا برای من است. بنابراین نمی‌خواهم چیزهایی که فرگوسن به من آموخت را با دیگران قسمت کنم.

ماری درباره بازی خود که سیزدهمین حضور او در نیمه نهایی گرند اسلم است گفت: بازی با یانکوویچ بازی بسیار سختی برای من خواهد بود. انتظارات زیادی از من در این مسابقات است و می‌خواهم با نمایش خودم جواب‌ آنها را بدهم.

در نیمه نهایی تنیس ویمبلدون، اندی ماری با یرز یانکوویچ و نوواک جوکوویچ با مارتین دل پوترو بازی خواهند داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین