کد خبر: ۲۰۰۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
جعفری خبر داد:

ریزش آوار در قم چهار مصدوم بر جای گذاشت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از مصدوم شدن چهار نفر در اثر 2 مورد ریزش آوار در این استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عباس جعفری در گفتگو با مهر با اشاره به انجام 33 عملیات آتش نشانی طی 48 ساعت گذشته بیان کرد: طی 48 ساعت گذشته 12 مورد حریق در قم بوقوع پیوست.

وی ادامه داد: حریق های واقع شده طی 48 ساعت گذشته شامل چهار مورد حریق ضایعات، 2 مورد حریق درخت، یک مورد حریق خودرو، یک مورد حریق منزل، یک مورد حریق مغازه، یک مورد حریق پیک نیک گاز و یک مورد حریق تابلوی برق می شود.

وی گفت: طی 48 ساعت گذشته 13 مورد ایمن سازی انجام شد که شامل سه مورد قطع آژیر، یک مورد صید مار، یک مورد انگشتربری، یک مورد بازگشایی درب خودرو و یک مورد نشت سوخت از خودرو می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم بیان کرد: طی 48 ساعت گذشته هشت عملیات نجات در قم انجام شد که در 2 حادثه جداگانه در اثر ریزش آوار در خیابان معلم و خیابان خیام چهار نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: سایر عملیات های نجات شامل یک مورد محبوس شدن کودک در اتاق، اقدام به خودکشی در روستای سینگ در جاده قم-تهران که از خودکشی فرد جلوگیری به عمل آمد و یک مورد تصادف کامیون با خودروی پراید در پردیسان می شود که نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر و مصدومان را خارج کردند، همچنین واژگونی یک دستگاه خودرو در بلوار امام علی(ع) از دیگر عملیات های نیروهای آتش نشانی طی 48 ساعت گذشته بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین