کد خبر: ۲۰۰۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷

اعلام ریز قيمت هاي "مسکن مهر پرديس"

هدايت در ادامه تصريح کرد: هزينه هاي اقدامات انجام شده در اين پروژه ها توسط شرکت عمران پرديس برآورد و به 3 تا 4 ميليون تومان رسيده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: از آنجايي كه قرارداد منعقد شده با انبوه سازان و پيمانكاران در طرح مسكن مهر به صورت قيمت مترمربع مقطوع است و مبتني بر فهرست بها نيست ، هيچ گونه تعديل يا افزايش قيمتي در پروژه هاي مسكن مهر شهر جديد پرديس اعمال نمي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ چندي  پيش زمزمه هاي افزايش قيمت مسكن مهر در پرديس شنيده مي شد كه  لطفي زاده معاون وزير راه وشهرسازي اين افزايش قيمت را تاييد کرد.
 
 براساس اين گزارش علي نيکزاد وزير راه وشهرسازي در مراسم بازديد از پروژه هاي  مسکن مهر  پرديس  هيچ صحبتي از افزايش قيمت مسکن مهر در پرديس نکرد و وتنها صحبت صورت گرفته درباره مخالفت با افزايش قرارداد پيمانکاران بود.

براساس اين گزارش؛ متقاضياني که در انتهاي سال 91 براي "مسکن مهر پرديس" ثبت نام کرده بودند در قراردادهاي آنها مبلغ آورده بدون احتساب ريز قيمت ها بوده و در حال حاضر پيمانکاران تمامي هزينه ها را جمع بندي و قيمت نهايي را اعلام کردند که اين افزايش قيمت تنها به دليل اعلام ريز قيمت ها است.
 
نيکزاد در اين باره گفت: ازآنجايي كه قرارداد منعقد شده با انبوه سازان و پيمانكاران در طرح مسكن مهر به صورت قيمت مترمربع مقطوع است و مبتني بر فهرست بها نيست ، هيچ گونه تعديل يا افزايش قيمتي در پروژه هاي مسكن مهر شهر جديد پرديس اعمال نمي‌شود. 
 
وي با بيان اينكه وزارت راه و شهرسازي قيمت مصالح ساختماني و فراوردهاي مورد نياز ساخت مسكن را به صورت مداوم رصد مي كند ، ادامه داد: چنانچه پرش ارزي يا مورد خاصي رخ دهد كه ناشي از موارد اقتصادي باشد ، اين وزارتخانه با انجام بررسي هاي لازم و تأثير اين پرش‌ها روي مصالح و موارد اساسي مانند آنچه كه پيش از ابن در مورد قيمت آسانسور رخ داد ، اقدامات لازم براي محاسبه مابه التفاوت را انجام مي دهد و در حال حاضر شاهد ثبات بازار مصالح ساختماني هستيم.
 
بر اساس اين گزارش مهدي هدايت مدير عامل شرکت عمران پرديس، با تاييد افزايش قيمت در پروژه هاي مسکن مهر پرديس گفت: 3 تا 4 ميليون تومان براي سرعت بخشي به خدمات زير بنايي مسکن مهر از متقاضيان دريافت مي شود.
 
وي ادامه داد: برخي از پيمانکاران مازاد بر قراردادها اقداماتي براي پروژه هاي مسکن مهر انجام داده اند که با هماهنگي شرکت عمران پرديس هزينه ها از متقاضيان دريافت مي شود.
 
هدايت در ادامه تصريح کرد: هزينه هاي اقدامات انجام شده در اين پروژه ها  توسط شرکت عمران پرديس برآورد و به 3 تا 4 ميليون تومان رسيده است.
 
مدير عامل شرکت عمران پرديس در ادامه اظهار داشت: متقاضياني که قرارداد پيش فروش در فازهاي 3 و 9 را دارند بايد طبق نظر و مصوبه شرکت عمران پرديس اين هزنيه ها را به پيمانکاران پرداخت نمايند.
 
وي در ادامه توضيح داد: بخشي از هزينه هاي خدمات زير بنايي  که توسط وزارت راه و شهرسازي صورت گرفته از متقاضيان دريافت مي‌‌شود.
 
هدايت در ادامه خاطر نشان کرد: هزينه هاي دريافتي با توجه به متراژ و منطقه از متقضيان دريافت مي شود.
 
 بر اساس اين گزارش؛ افزايش قيمت مسکن مهر که به شهر پرديس تا کنون نرسيده بود اين بار به پرديس هم رسيد و بسياري از متقاضيان را در يك ناباوري قيمتي قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین