کد خبر: ۲۰۰۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

محکومیت تراکتورسازی در پرونده قلعه‌نویی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را صادر کرده که در یکی از این آرا، باشگاه تراکتورسازی به پرداخت 350 میلیون تومان به امیر قلعه‌نویی سرمربی پیشین خود محکوم شده است. همچنین مسئولان باشگاه سپاهان و پرسپولیس مجددا برای توضیح درباره قرارداد قاسم دهنوی به این کمیته دعوت شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادر شده توسط کمیته های انضباطی و استیناف و دعوت شدگان به کمیته انضباطی به شرح زیر است:
 
دعوت از رحیمی و شیرینی به خاطر دهنوی
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادعا کرده که قاسم دهنوی بازیکن تحت قرارداد سپاهان از طرف سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس مورد تهدید قرار گرفته است. همچنین باشگاه سپاهان اظهارات سرپرست تیم پرسپولیس علیه باشگاه سپاهان را حاوی الفاظ نامناسب دانسته و به همین دلیل از سعید شیرینی شکایت کرده است.
 
در این باره کمیته انضباطی از علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان، سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس و قاسم دهنوی دعوت کرده است تا روز سه‌شنبه 25 تیر 92 با در دست داشتن هرگونه مدارک و مستندات لازم در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کنند. عدم حضور هر یک از مدعوین مانع از رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.
 
سایپا هیچ بدهی‌ای ندارد
طبق اعلام کمیته انضباطی و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده باشگاه سایپای البرز، فاقد بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و ارائه هرگونه خدمات فوتبالی به باشگاه مذکور از نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلامانع است.
 
تراکتورسازی باید 350 میلیون تومان به قلعه‌نویی پرداخت کند
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تجدید نظر خواهی امیر قلعه‌نویی نسبت به رای کمیته انضباطی در 28 آذر 91 صادر کرد. این کمیته اعلام کرده که پس از بررسی پرونده از زوایای مختلف و قراردادی که باشگاه تراکتورسازی با امیرقلعه‌نویی داشته است، با توجه به اینکه قرارداد داخلی و متمم قرارداد مورد تعرض و خدشه واقع نشده و اصالت و اعتبار آن مسلم است به دلالت محتویات پرونده، باقیمانده حقوق و پاداش‌های پرداخت نشده به امیرقلعه نویی 350 میلیون تومان است.
 
کمیته استیناف، باشگاه تراکتورسازی تبریز را به پرداخت 350 میلیون تومان به امیر قلعه‌نویی محکوم کرد، رای صادره قطعی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین