کد خبر: ۲۰۰۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷

رئیس جمهور آفریقای جنوبی از بهبود نسبی ماندلا خبر داد

دفتر جاکوب زولا رئیس جمهوری افریقای جنوبی در بیان وضع جسمانی نلسون ماندلا رئیس جمهوری سابق آفریقای جنوبی و رهبر نهضت ضد آپارتاید در قرن گذشته اعلام کرد ؛ بدن ماندلا به داروهای جدید برای درمان از بیماریی که اخیرا وی را در بیمارستان نشانده پاسخ مثبت داده است .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: درپی وخامت وضع جسمانی رئیس جمهوری سابق آفریقای جنوبی و قهرمان مبارزه با آپارتاید رئیس جمهوری کنونی آفریقای جنوبی از پاسخ مثبت بدن این قهرمان ملی آفریقا به درمان ها خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از الشروق ؛ دفتر جاکوب زولا رئیس جمهوری افریقای جنوبی در بیان وضع جسمانی نلسون ماندلا رئیس جمهوری سابق آفریقای جنوبی و رهبر نهضت ضد آپارتاید در قرن گذشته اعلام کرد ؛ بدن ماندلا به داروهای جدید برای درمان از بیماریی که اخیرا وی را در بیمارستان نشانده پاسخ مثبت داده است .

گفتنی است اکنون ماه هاست که ماندلا در بیمارستانی در آفریقای جنوبی برای درمان از بیماری ریوی بستری شده است وتا پیش از اعلام این خبر تنفس وی بوسیله دستگاه های تنفسی انجام می گرفته است .

پیش تر ماکازیوی بزرگ ترین دختران ماندلا به دادگاهی در آفریقای جنوبی سندی ارائه کرد که براساس آن ثابت می کرد وضع پدرش بسیار خطرناک است و تنها با استفاده از دستگاه های تنفس مصنوعی نفس می کشد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین