کد خبر: ۲۰۰۹۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

تیم ملی بسکتبال ایران برابر ژاپن پیروز شد

تيم ملی بسکتبال ايران با برتری برابر ژاپن به پنجمین پیروزی خود در مسابقات بسکتبال ويليام جونز دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شاگردان ممی بچیروویچ در روز ششم رقابتهای ويليام جونز به مصاف تيم ژاپن رفتند و موفق به كسب پنجمين پيروزی خود با نتيجه 60 بر 55 مقابل اين حريف آسيايي خود شدند.

در این بازی تیم ایران با تركیب اولیه محمد جمشیدی، حامد حدادی، حامد سهراب‌نژاد، حامد آفاق و مهدی كامرانی به مصاف ژاپن رفت. در كواتر اول بازی هر دو تیم سهم مساوی در تصاحب توپ و میدان داشتند و هیچ یك از دو تیم نتوانستند تیم برتر میدان باشند و نتیجه تساوی 20 بر 20 برای هر دو تیم در تایم ابتدایی بازی عادلانه به نظر می‌رسید. در كواتر دوم با عملكرد خوب بازیكنان ایران جریان بازی به نفع تیم ملی كشورمان تغییر كرد و  این كوارتر با برتری 13 بر 7 ایران به پایان رسید.

به گزارش مهر، در كوارتر سوم بازی ژاپنی‌ها پابه پای تیم ایران پیش رفتند و اجازه ندادند تا ملی‌پوشان كشورمان اختلاف امتیازات خود را بیشتر كنند. با وجود اینكه كوارتر سوم با برتری ایران همراه بود اما دفاع خوب بازیكنان ژاپن باعث شد تا این کوارتر با یك امتیاز اختلاف به سود تیم ایران به پایان برسد. كوارتر پایانی بازی ژاپنی‌ ها بهتر از ایران بازی را اداره كردند و موفق شدند یك كوارتر از 4 کوارتر این بازی را با نتیجه 15 بر 13 به نام خود ثبت كنند تا در مجموع با اختلاف امتیاز كمتری این بازی را واگذار كنند.

حامد حدادی 14، مهدی كامرانی 12، روزبه ارغوان 9، جواد داوری 8، حامد سهراب‌نژاد 6 و حامد آفاق 5 امتیاز از جمع 60 امتیاز تیم ملی ایران در این بازی را كسب كردند که در این میان حامدی حدادی مانند بازی قبل مقابل كره‌جنوبی بهترین عملكرد را داشت .اوشین ساهاكیان، صمد نیكخواه بهرامی و حامد حسن‌زاده با صلاحدید كادر فنی در این بازی به میدان نرفتند.

تیم ملی ایران با ثبت پنجمین پیروزی خود همچنان در صدر جدول رقابت‌های ویلیام جونز قرار دارد و تیم‌های كره‌جنوبی و چین تایپه A  نیز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند. ایران امروز ساعت 11:30 امروز جمعه به وقت تهران مقابل تیم منتخب آمریكا به میدان می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین