کد خبر: ۲۰۱۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴

انتقاد یک نماینده به طرح موضوع شنود دفتر مطهری در مجلس/ لاریجانی: مرجع بررسی قوه قضاییه است نه مجلس

بیرانوند در ادامه گفت: این مطلب اثبات نشده است و می تواند خوراکی برای رسانه های بیگانه باشد ما موظفیم از منافع نظام دفاع کنیم و ایشان نیز حق ندارد بگوید چون این موضوع اثبات نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تذکر یکی از نمایندگان در جلسه امروز به دستگاه امنیتی نظام جفا شده است، گفت: ما موظفیم در مقابل دشمنان از دستگاه امنیتی دفاع کنیم.

به گزارش مهر، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در اخطار قانون اساسی خود در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دو بار به اسم نطق وقت گرفته شد، اما تذکر داده شد. در یکی از تذکرات به دستگاه امنیتی نظام جفا شد و رئیس جلسه به جای اینکه تذکر را قطع کند، ایستاد و تا انتها جلو رفت و در آخر گفت ما به حراست مجلس می گوییم که موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: یک دوستی گفته است من در دفترم دستگاه شنود پیدا کردم این موضوع را دستگاه ها باید پیگیری کنند و همه دنیا می دانند که تیم 9 نفره عملیاتی هیچگاه پنج ساعت در یک اتاق مشغول کارگذاشتن شنود نمی‌شود به همین خاطر ما موظفیم در مقابل دشمنان از دستگاه امنیتی دفاع کنیم.

در خلال صحبت های نماینده مردم بروجرد، لاریجانی اظهار داشت: شما اطلاعی از این موضوع دارید که می‌خواهیم اظهارنظر کنید؟ یکی از دوستان و همکاران شما گفته است که در دفترش شنود گذاشته اند، آیا شما الان مسئولیتی دارید یا اطلاعی دارید که می خواهید پاسخ دهید؟ اگر این موضوع صحت داشته باشد که خلاف قانون بوده است.

بیرانوند در ادامه گفت: این مطلب اثبات نشده است و می تواند خوراکی برای رسانه های بیگانه باشد ما موظفیم از منافع نظام دفاع کنیم و ایشان نیز حق ندارد بگوید چون این موضوع اثبات نشده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه پاسخ داد: اتفاقی که افتاده است یکی از همکاران شما ادعا کرده که این ماجرا رخ داده، اگر درست باشد خلاف قانون است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی محل بحث این موضوعات نیست .

لاریجانی پاسخ داد پس چرا بحث می کنید: این نماینده شکایت کرده و راهش این است که قوه قضائیه رسیدگی کند، راهش مجلس نیست و نباید اینجا بحث کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی موضوعی را مطرح کرد، شما جواب دادید و من نیز خاتمه دادم، اینجا محل مباحثه نیست و اخطار شما وارد نیست و اینگونه مباحث باید به روش خودش رسیدگی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین