کد خبر: ۲۰۱۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶

۵ محور تحقیق و تفحص از بیمه مرکزی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح‌های تحقیق و تفحص از بانک ملت و شرکت بیمه مرکزی در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرارگرفت و بررسی طرح تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی و استماع گزارش رییس کل گمرک ایران به علت نبود وقت به جلسه بعدی موکول شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رحیم زارع افزود: ابهام در عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌گر، وجود ضعف در نظارت بیمه مرکزی بر شرکت‌های بیمه دولتی و غیردولتی، ابهام در حیف و میل بیت‌المال در صنعت بیمه کشور ،عدم تعیین تکلیف تخلفات مالی قبلی بیمه ایران و عدم ارائه گزارش شفاف در خصوص مسائل مالی شرکت و تصمیمات غیرمنطقی در صنعت بیمه کشور5محور تحقیق و تفحص از گمرک بود که در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و معاونین شرکت بیمه مرکزی با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از دستاوردهای بیمه در سال ۹۱ در حوزه مسائل مالی ارائه کردند و در نهایت مقرر شد تا طی یک ماه آینده نماینده کمیسیون و شرکت بیمه محورهای طرح را مورد بحث قرار دهند و برای تصمیم‌گیری در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

به گفته وی ۵ محور تحقیق و تفحص محور در قالب یک سوال واحد که وضعیت مالی و نظارتی صنعت بیمه کشور چگونه است، مطرح می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد بانک ملت از سال ۸۸ تاکنون در دو محور بررسی موضوع رعایت قوانین و مقررات موازین بانکی در پرداخت تسهیلات و مشکلات به وجود آمده برای واحدهای تولیدی و علت عدم پرداخت سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و در این باره مقرر شد تا یک ماه آینده گزارشی از مدیران و مسئولین بانک ملت در این ارتباط با کمیسیون ارائه شود و تصمیم نهایی در خصوص تحقیق و تفحص از بانک ملت در کمیسیون انجام شود.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس افزود:‌ بررسی طرح تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی به دلیل کمبود وقت به جلسه بعدی موکول شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین