کد خبر: ۲۰۱۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۶

کفاشیان: تیم امید نداریم که برایش مدیر بگذارم/ مویی کف دستمان نیست که شفق بکند!

علی کفاشیان می گوید قرار نیست ناصر شفق مدیر تیم امید ایران شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  انتشار خبری درباره حضور ناصر شفق به عنوان مدیر تیم ملی المپیک ایران شوکی تقریبا بزرگ برای اهالی فوتبال بود. ناصر شفق که بیش از دو دهه است بین فوتبال و سینما می رود و بر می گردد ، بعد از دو سال دوری از فوتبال دوباره سر سفره فوتبال پیدایش شده است.

او را تا یک روز قبل جدی ترین گزینه جانشینی محمد رویانیان معرفی می کردند اما ناگهان بعد از حضور کوتاه مدتش در فدراسیون فوتبال شایعه شد قرار است  مدیر تیم ملی امید شود. تیمی که هنوز مربی اش علی منصوریان هم قراردادی ندارد و بدون دستمزد بازیکنانش را به اردو می برد تا از برنامه های شان عقب نمانند.

شفق اما پیشینه ای ویژه در فوتبال دارد. او که ورودش به فوتبال با دوره کوتاه کمتر از 10 هفته ای در پاس تهران بود و ایده پرداخت دستمزد هفتگی به بازیکنان که با 7 باخت متوالی نیمه تمام ماند. بعدها او به مشهد رفت و ابومسلم خراسان. اگرچه در دوره ای نتایج بدی نگرفت اما ناگهان این تیم به قیمت یک ریال به او واگذار شد.

بعد همه پیچیدگی های بر سر انتقال این تیم از همان جا شروع شد. اتفاقی که بعد ها در تبریز هم داشت تکرار می شد. شفق تراکتورسازی را بعد از سال ها به لیگ برتر برگرداند اما این تیم را از کارخانه تراکتورسازی به همان حالت داشت می خرید که با حضور کنسرسیومی نیمه دولتی در کنار این تیم ، شرایط عوض شد. او در زمان حضور در تیم تبریزی عضو هیات رئیسه فدراسیون هم شد و ماموریت استخدام کلمنته برای تیم ملی هم بر عهده گرفت.

کلمنته به ایران آمد و برگشت و بعدها گفته شد در این رفت و آمد به دلار هزار تومانی رقمی نزدیک به 80 میلیون تومان بدهی این عضو هیات رئیسه شده است به فدراسیون فوتبال. رقمی که تامدت ها بازپرداختش سوژه مطبوعات ورزشی بود و در نهایت هم تعیین تکلیف نشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛حالا اما ایا او مدیر تیم امید شده است؟ کفاشیان می گوید:« مدیر تیم امید؟ نه بابا . ما اصلا تیم امیدمان را راه نیانداختیم که برایش مدیر بگذاریم.

نه این خبر صحت ندارد.» او در واکنش به اینکه حضور شفق منجر به واگذاری مالکیت تیم امید به او نمی شود؟ با خنده می گوید:« نه بابا ز این خبرها نیست. ما کف دست مان مویی نداریم که آقای شفق بکنند( می خندد) ولی خدایی اش این است که شفق انسان شریف و توانمندی است. ما یکسری بحث با او داشتیم که الان محرمانه محسوب می شود. حالا بعدها که صدایش در آمد همه متوجه می شوید چه خبر شده!باید فعلا صبر کنید .»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین