کد خبر: ۲۰۱۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶

جزئیات آغاز فعالیت‌های غیر رسمی حزب اعتماد ملی

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اعلام خبر آغاز فعالیت این حزب عنوان کرد: فعالیت رسمی حزب اعتماد ملی منوط به روشن شدن تکلیف دبیر کل این حزب است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفتگو با ایلنا ضمن تایید خبر آغاز فعالیت این حزب عنوان کرد: فعالیت حزب اعتماد ملی آغاز شده است اما نه به صورت رسمی. آغاز فعالیت رسمی حزب منوط به روشن شدن تکلیف دبیر کل این حزب شده است.

وی با بیان اینکه حدود ده روز پیش طی جلسه‌ای درخصوص از سر گیری فعالیت حزب تصمیم گرفته شد، عنوان کرد: در این جلسه که اعضای حزب و مسئولین استان‌ها و شورای مرکزی حضورداشتند مقرر شد تا فعالیت‌های حزب همچنان به شکل غیر رسمی دنبال شود.

وی گفت: در این جلسه مسئولین استان‌ها گزارشی را پیرامون برگزاری انتخابات به شورای مرکزی حزب ارائه دادند.

منتجب نیا با اشاره به اینکه جلسات دفتر سیاسی حزب برای افزایش هماهنگی مرتبا برگزار خواهد شد، گفت: در این جلسه همچنین پیشنهاد شد که جلسات اعضای شورای مرکزی نیز به شکل فصلی برگزار شود ولی همه این جلسات همچنان به شکل غیر رسمی خواهد بود.

قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد تا شورای مرکزی جلسات خود را به دفتر سیاسی حزب محول کند و دفتر سیاسی با هماهنگی قائم مقام بتواند در غیاب شورای مرکزی، تصمیم‌گیری و امور را دنبال کند.

وی با بیان اینکه شورای مرکزی قدیم کارهای مربوط به حزب را همچنان دنبال خواهد کرد در خصوص نحوه تعامل حزب اعتماد ملی با دولت یازدهم عنوان کرد: همه اعضای حزب همچنان معتقد به حمایت و پشتیبانی دولت یازدهم هستند همچون انتخابات که بخش زیادی از بدنه ستاد دکتر روحانی را اعضای حزب اعتماد ملی در سراسر کشور تشکیل می‌دادند لذا از این به بعد هم در حمایت از رئیس جمهور منتخب کوتاهی نخواهند داشت.

منتجب نیا همچنین تاکید کرد: ما در حزب اعتماد ملی آمادگی این را داریم که در صورتیکه دولت یازدهم بخواهد، نظرات خود را به دولت اعلام کنیم و همکاری لازم را با دولت آینده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اعلام مواضع رسمی از سوی حزب اعتماد ملی نیز موکول به رسمی شدن فعالیت آن است، عنوان کرد: تا زمانی که تکلیف دبیر کل حزب مشخص نشده است اعلام موضع رسمی از سوی حزب اعتماد ملی نخواهیم داشت اگرچه ممکن است دفتر سیاسی حزب مواضعی را به شکل غیر رسمی اعلام کند اما این از سوی شورای مرکز حزب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین