کد خبر: ۲۰۱۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶

«تارانتینو» با «جانگو» نامزد جایزه‌ی بهترین فیلم انسان‌دوستانه شد

«کوئنتین تارانتینو» با فیلم «جانگوی آزادشده» و «دیوید اوراسل» با فیلم «کتابچه بارقه امید» نامزد کسب جایزه بهترین فیلم انسان دوستانه (هیومنیتاس) شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: برگزارکنندگان سی‌ونهمین دوره جوایز بهترین فیلم انسان دوستانه (هیومینتاس) 2013 نامزدهای کسب جایزه در بخش‌های گوناگون را اعلام کردند و «کوئنتین تارانتینو» و «دیوید اوراسل» نویسنده فیلم‌های نامزد اسکار «جانگوی آزادشده» و «کتابچه بارقه امید» به همراه «جان گتینس» نویسنده فیلم‌های «پرواز» و «ایستگاه فروتویل» به جمع نامزدهای نهایی جوایز بهترین فیلم بلند انسان‌دوستانه سال 2013 راه یافتند.

جوایز فیلم «هیومینتاس» هر ساله به بهترین آثاری در عرصه سینما و تلویزیون اعطا می‌شود که به خوبی به جنبه انسانی پرداخته‌اند و نویسندگان این آثار برجسته با دریافت جایزه نقدی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

این جوایز سینمایی از سال 1974 تاکنون مبلغ سه میلیون دلار را به 310 نفر از برگزیدگان این جوایز اعطا کرده است و امسال نیز جایزه 9500 دلاری را برای برندگان در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا، از دریافت‌کنندگان پیشین جایزه «هیومنیتاس» می‌توان به «بن زیتلین»، «دنیس لیری»، «جفری فلچر»، «استیو لویتان» و «رایان مورفی» اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین