کد خبر: ۲۰۱۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱

مراسم چهارمین سالگرد کشته شدگان بازداشتگاه کهریزک برگزار شد

مراسم چهارمین سالگرد کشته شدگان بازداشتگاه کهریزک امروز عصر با حضور خانواده های امیر جوادی فر، محمد کامرانی، محسن روح الامینی و برخی چهره های سیاسی برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: چهارمین سالگرد کشته شدگان بازداشتگاه کهریزک امروز عصر در مسجد ولی عصر با حضور خانواده های کشته شدگان امیر جوادی فر، محسن روح الامینی و محمد کامرانی در مسجد ولیعصر (عج) تهران برگزار شد.

همچنین در این مراسم برخی چهره ها از جمله داوود دانش جعفری وزیر دولت نهم ، سردار علایی از فرماندهان جنگ، دریابان شمخانی وزیر دفاع دولت اصلاحات حضور داشتند.

پدر جوادی فر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد نتیجه دادگاه کشته شدگان کهریزک گفت: ما چهارسال است می گوییم همه چیز از طریق قانون پیش برود هرچه قانون بگوید در مقابل آن تبعیت می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظرش در مورد عملکرد دادگاه کهریزک چیست، گفت: عملکرد دادگاه خوب بوده و این مسئله را در یازده جلسه ای که پیگیری کردیم به همه اعلام کردم. حالا حکم هرچه صادر شد ما تابع قانونیم.

وی ادامه داد: امیداریم این عملی که در انتخابات 88 انجام شد هیچ وقت تکرار نشود. هیچ خانواده ای داغدار نشود و مصیبت این چنین در نظام جمهوری اسلامی رخ ندهد.

قطعا به حکم مرتضوی اعتراض خواهیم کرد

پدر محمد کامرانی یکی از کشته شدگان بازداشت گاه کهریزک در چهارمین سالگرد کشته شدگان کهریزک گفت: پرونده کهریزک مختومه نشده است و قطعا به حکم آقای مرتضوی اعتراض خواهیم کرد.

به گزارش مهر، عبد الحسین روح الامینی پدر محسن روح الامینی در حاشیه چهارمین سالگرد کشته شدگان کهریزک که امروز عصر در مسجد ولی عصر تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد روند پیگیری پرونده کهریزک و استثنا قائل نشدن نظام در برابر اشخاص گفت:  ما از ابتدا گفتیم افرادی که مسئولیتی را بر عهده می گیرند مسئولیت کارهایشان را بپذیرند.

وی ادامه داد: ما از روز اول یک حرفی را زدیم و روی آن ایستادیم. افراد باید در برابر مسئولیت خود پاسخ گو باشند مسئولیت کارهایی که در حوزه مدیریتشان رخ می دهد را به عهده بگیرند. در دستگاه قضا و انتظامی اگر تخلفی، خطایی و یا خدای نکرده جنایتی رخ دهد مسئولان باید مکلف به پاسخ گویی باشند بعد عذرخواهی کنند و بعد از آن کناره گیری.

روح الامینی درباره روند برگزاری دادگاه های بازداشتگاه کهریزک نیز گفت: ما مسیری را طی کردیم که در این مسیر دو دادگاه نظامی و یک دادگاه درباره قضات شکل گرفت و خوشحالیم کسانی که در موقعیت های بالای نظامی بودند وادار شدند به قانون تمکین کنند و در مقابل قانون محاکمه و مواخذه شدند.

در ادامه این مراسم پدر محمد کامرانی یکی دیگر از کشته شدگان بازداشگاه کهریزک در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر این که نظر شما در مورد حکم مرتضوی چیست گفت: پرونده کهریزک مختومه نشده و قطعا به حکم آقای مرتضوی اعتراض خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین