کد خبر: ۲۰۱۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳

آل پاچینو، مایکل داگلاس، کوین اسپیسی؛ نامزدهای جوایز تلویزیونی امی اعلام شدند

هیو بانویل، بازیگر سریال داون تاون ابی با دمین لویس، بازیگر سریال وطن برای دریافت جایزه امی بهترین بازیگر مرد نقش اول در درام تلویزیونی رقابت می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رقبای دیگر این دو بازیگر بریتانیایی، کوین اسپیسی با سریال خانه پوشالی، جان هم با سریال مد من، برایان کرانستون با سریال Breaking Bad و جف دنیلز با "اتاق خبر" هستند.
 
بیشترین نامزدی جوایز امی را سریال کوتاه "داستان ترسناک آمریکایی: آسایشگاه روانی" در ۱۷ رشته داشته است. جسیکا لانگ، برنده جایزه اسکار نیز برای بازی در همین مجموعه نامزد جایزه بهترین بازیگر شده است.

بازی تاج و تخت (Game of thrones) در ۱۶ رشته و "پشت چلچراغ" در ۱۵ رشته نامزد شده است.
مایکل داگلاس که در این فیلم، نقش یک پیانیست را بر عهده دارد، برای جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال کوتاه یا فیلم سینمایی با مت دیمون رقابت خواهد کرد. این دو رقبای توبی جونز برای بازی در نقش آلفرد هیچکاک در "دختر"، بندیکت کامبرباچ در Parade's end و آل پاچینو هستند.

آل پاچینو با بازی در نقش فیل اسپکتور، تهیه کننده غول موسیقی، نامزد این جایزه شده است.
هلن میرن که نقش وکیل اسپکتور را بازی می کند نیز نامزد جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول در سریال کوتاه یا فیلم سینمایی شده است.

اچ بی او که مجموعا در ۱۰۸ مورد نامزد جایزه امی شده در توییتر خود نوشته است که "مفتخر" است که برای دوازدهمین سال پیاپی واجد بیشترین نامزدی جوایز امی شده است.

خانه پوشالی (House of cards) فقط به صورت آنلاین قابل تماشاست و از هیچ شبکه تلویزیونی پخش نمی شود و منتقدان، نامزدی اش در رشته بهترین سریال درام را اتفاق بزرگی می دانند چرا که نخستین بار است که یک سریال آنلاین نامزد جایزه شده است.

این سریال سیاسی که به سفارش سایت نت فلیکس ساخته شده، بازسازی سریالی است که بی بی سی در سال ۱۹۹۰ ساخته و امسال در ۹ رشته نامزد جایزه امی است- از جمله رابین رایت برای بهترین بازیگر زن و کوین اسپیسی برای بهترین بازیگر مرد نامزد جایزه اند. Arrested development سریال بازسازی شده دیگری که نت فلیکس آن را تهیه کرده، نیز نامزد سه جایزه از جمله بهترین بازیگر مرد در یک کمدی برای جیسون بیتمن شده است.

مراسم افتتاحیه المپیک لندن ۲۰۱۲ نیز نامزد چهار جایزه شده است، از جمله دنی بویل برای این برنامه، نامزد جایزه بهترین کارگردان هنری شده است. آخرین فصل سریال ۳۰راک در رشته کمدی با ۱۳ نامزدی، بیشتر از هر سریال کمدی دیگری، نامزد جایزه امی شده است.

به گزارش بی بی سی، تینا فی، خالق و بازیگر این مجموعه و الک بالدوین، بازیگر دیگر آن نیز نامزد بهترین بازیگر نقش اول کمدی شده اند. لویی، ساخته لویی سی کی، کمدین آمریکایی هم برای جایزه بهترین سریال کمدی رقیبی جدی برای نامزدهای دیگر به شمار می رود. مراسم اعلام برندگان و اهدای جوایز در شامگاه ۲۲ سپتامبر در لس آنجلس برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین