کد خبر: ۲۰۱۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷

باهنر: اداره کشور در این برهه بسیار کار سختی است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: نه تنها شعار روحانی اعتدال‌گرایی بود، بلکه فلز روحانی هم اعتدال‌گرایی است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدرضا باهنر در ضیافت افطار جامعه اسلامی مهندسین که شب گذشته در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، انتخابات اخیر را تحقق حماسه سیاسی دانست و اظهار کرد: نتیجه انتخابات معلوم کرد کسانی مثل ما که ادعای تحلیل واقعی از جامعه دارند، کم آورده‌اند و از سویی نشان داد که شناخت رهبری از سوی مردم شناخت منحصربه‌فردی است.

وی در ادامه با بیان اینکه "مردم هشت سال افراط گریی اصلاح‌طلبان و هشت سال تلاش اصولگرایان را که همراه با تنگ‌نظری آنها بود دیده‌اند"، خاطرنشان کرد: مردم پس از این 16 سال به اعتدال‌گرایی روی آوردند.

باهنر همچنین خاطرنشان کرد: من آقای روحانی را از سالهای قبل می‌شناسم. ایشان در مجلس شورای اسلامی جلساتی را برگزار می‌کرد و از عقلای هر دو طیف برای تصمیم‌گیری در مورد مسائل دعوت می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه "اداره کشور در این برهه بسیار کار سختی است"، اظهار کرد: در حال حاضر با دو نوع گزارش روبرو هستیم؛ یک گزارش که دولت نهم و دهم ارائه می‌کند و یک گزارش که تیم آقای روحانی آن را تهیه کرده است. البته بین اعداد و ارقام این گزارش تفاوت زیادی وجود دارد که این تفاوت باید بررسی شود و دید که دولت چه چیزی را می‌خواهد پس بدهد.

به گزارش ایسنا، عضو هیات رئیسه مجلس همچنین افزود: اکنون بعضی یخ‌ها آب‌ شده است و می‌شود با همدلی کارها را پیش برد. من می‌دانم بعضی جناحهای سیاسی پاشنه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخص مصلحت را درآوردند و به دنبال سهم‌خواهی هستند. آقای روحانی نیروهای بسیاری دارد و ما به همین دلیل به وی کسی را معرفی نکردیم. ما به شرط این که شعارهای آقای روحانی یعنی اعتدال‌گرایی و خردگرایی و استفاده از همه نیروهای جامعه محقق شود، از دولت وی حمایت می‌کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین