کد خبر: ۲۰۲۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵
مورینیو: یا رونی را می خریم یا کلا بازیکنی نمی خریم

دعوا بین چلسی و منچستر بر سر رونی بالا گرفت

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی رسما اعلام کرد که وین رونی تنها هدف بزرگ او در فصل نقل و انتقالات است، ماجرایی که به سوژه دعوا بین منچستریونایتد و چلسی تبدیل شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 24 ساعت بعد از اینکه منابع نزدیک به وین رونی خبر دادند که این مهاجم از شرایط خود ناراضی و عصبانی است، چلسی پیشنهاد رسمی خود را به مبلغی در حدود 22 میلیون پوند را به یونایتد ارائه کرد. عصبانیت رونی وقتی بیشتر شد که دیوید مویس مربی شیاطین سرخ صراحتا گفت رونی انتخاب اول او در خط حمله نخواهد بود.

درخواست چلسی از سوی یونایتد رد شد اما حالا سران تیم لندنی پیشنهاد جدید خود را به 25 میلیون پوند رسانده‌اند، و حتی ممکن است تا 30 میلیون پوند هم برای جذب مهاجم مورد نظر خود بپردازند. روز چهارشنبه روزنامه های انگلیسی نوشتند که چلسی حاضر است مبلغی پول به علاوه خوان ماتا یا داوید لوئیز را به یونایتد بدهد، خبری که مسئولان چلسی آن را رد کردند اما آنها ارائه پیشنهاد رسمی به یونایتد را تایید کردند.

اختلافات وقتی بالا گرفت که یونایتد پیشنهاد چلسی را رد و اعلام کرد که چلسی سعی نکند با یپشنهاد بالاتر برگردد چون رونی فروشی نیست. این لحن تند، واکنش چلسی را در پی داشت که منچستری ها را به فاش کردن اطلاعات محرمانه پیشنهادهای چلسی متهم کرد. در بیانیه چلسی آمده: «باشگاه چلسی تایید می کند که پیشنهادی رسمی را برای خرید وین رونی به منچستریونایتد ارائه کرده. گرچه جزئیات قرارداد باید محرمانه باقی بمانند، اما برای از بین رفتن هر گونه شک و شبهه باشگاه چلسی اعلام می‌کند که قرار نیست هیچ بازیکنی از چلسی در ازای بخشی از این نقل و انتقال به یونایتد داده شود.» مورینیو در جواب اینکه آیا بازیکن دیگری هم مد نظر چلسی است: «نیست و نخواهد بود. یا رونی یا هیچ بازیکن دیگری.»

مورینیو که به همراه تیمش روز پنجشنبه به کوالالامپور رسیدند، با وجودی که سعی کرد نشان دهد نمی خواهد در مورد رونی حرف بزند اما به طور غیر مستقیم حرفی زد که کاملا مشخص است به قصد تحریک این بازیکن بوده: «بازیکنانی که انگیزه حضور در جام جهانی برزیل در تابستان آینده را دارند اگر نتوانند در ترکیب اصلی تیم باشگاهی تیم خود به میدان بروند، به دردسر بزرگی خواهند افتاد. نظر من این است. بازیکنانی که می خواهند در تیم ملی کشورشان باشند باید انتخاب اول تیم باشگاهی خود باشند تا جام جهانی را از دست ندهند.»

مویس: نظر باشگاه عوض نشده

دیوید مویس سرمربی یونایتد همچنان تاکید دارد که وین رونی فروشی نیست. این مربی اسکاتلندی در کنفرانس مطبوعاتی خود در سیدنی ابتدا از این گفت که منچستریونایتد همچنان خواهان سسک فابرگاس است و خوشبین هستند که طی 48 ساعت آینده به نتایج بهتری در این زمینه برسند. مویس همچنین بار دیگر از رابین فان پرسی مهاجم هلندی تیمش تمجید کرد و از نقش کلیدی این بازیکن در برنامه های خود گفت. در پایان هم در مورد رونی گفت: «موضع باشگاه در این زمینه تغییر نکرده، وین رونی فروشی نیست.»

ایگواین: مورینیو من را می خواهد

گونزالو ایگواین در اظهار نظری عجیب مدعی شده که ژوزه مورینیو خواستار جذب این بازیکن و رفتن او به چلسی شده. مهاجم ملی پوش آرزانتینی این روزها یکی از پرمشتری ترین بازیکنان فوتبال اروپاست، با وجودی که نمایشی نه چندان خوب در فصل گذشته لیگ اسپانیا و البته زیر نظر مورینیو داشت. تیم‌های آرسنال، لیورپول ، یوونتوس و ناپولی برای جذب ایگواین اظهار تمایل کرده اند و حالا خود این بازیکن 25 ساله مدعی است که چلسی هم به جمع مشتریان او پیوسته. این در حالیست که مورینیو تاکید کرده به غیر از رونی هیچ بازیکنی را نمی خواهند و نخواهند خواست. روزنامه آ.اس اسپانیا به نقل از ایگواین نوشته: «مورینیو من را برای چلسی می خواهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین