کد خبر: ۲۰۲۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۱

اتوبوس تیم ملی پشت در ماند!

بازیکنان تیم‌ ملی منتخب ۹۸ فرانسه و تیم ملی فعلی ایران در شرایطی برای انجام دیداری نمادین به ورزشگاه آزادی آمدند که به دلیل وجود ناهماهنگی‌ها ورود آنها با مشکلاتی همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  به گزارش تسنیم،قرار است امشب ساعت 22:30 در یک بازی نمادین تیم ملی کشورمان که به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرده است به مصاف تیم منتخب جام جهانی 1998 فرانسه برود که در این بازی نمادین محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور کشورمان نیز به میدان می‌رود.

* بازیکنان حال حاضر تیم ملی و منتخب 98 فرانسه با یک اتوبوس وارد مجموعه ورزشی آزادی شدند و در حالی که قصد ورود به تونل ورزشگاه را داشتند با ممانعت مسئولان حراست ورزشگاه آزادی مواجه شدند که با پادرمیانی مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال اتوبوس وارد تونل ورزشگاه شد. حضور بازیکنان این 2 تیم در کنار یکدیگر صحنه‌های جالبی را رقم زده بود.

* به دلیل اینکه هماهنگی‌های لازم صورت نگرفته است خبرنگاران و عکاسانی که از طریق تونل ورزشگاه قصد داشتند وارد شوند هنوز اجازه ورود را پیدا نکرده‌اند و حتی فریدون اصفهانیان و اسماعیل میرزابیگی، اعضای کمیته داوران نیز نتوانستند وارد ورزشگاه شوند که البته با پادرمیانی مسئولان این 2 وارد ورزشگاه شدند.

* در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه ترافیک روانی وجود دارد و خبری از ترافیک سنگین نیست.

* مسئولان حراست ورزشگاه اعلام کردند به دلیل حضور رئیس جمهور تنها عکاسان و خبرنگارانی که در حوزه سیاسی کار می‌کنند می‌توانند وارد شوند و هیچ هماهنگی برای ورود خبرنگاران و عکاسان ورزشی صورت نگرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین