کد خبر: ۲۰۲۲۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

آرای ۳۰ نامزد برتر انتخابات شورای شهر رشت مجدداً بازشماری می‌شود

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس، گفت: به دستور هیات عالی نظارت استان گیلان تمام صندوق‌‌های انتخابات شورای شهر رشت بازشماری می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جبار کوچکی‌نژاد توضیح داد: ‌انتخابات شورای شهر رشت به مشکلاتی برخورده و هیات عالی نظارت استان گیلان قصد دارد تا مجدداً صندوق‌های این شهرستان را بازشماری کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پیش از این هیات نظارت شهرستان رشت صحت برگزاری این انتخابات را به هیات عالی نظارت ابلاغ کرد ولی استاندار از این فرایند شکایت کرد و اعلام کرد این رویه را نمی‌پذیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم، افزود: هیات عالی نظارت طی نامه‌ای اعلام کرده که باید  آرای ۲ برابر تعداد افراد انتخاب شده یعنی حدود ۳۰ نامزد انتخابات شورای شهر رشت مجدداً در کل صندوق‌ها بازشماری شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: از آنجایی‌که فرمان هیات عالی نظارت لازم الاجراست بنابراین فرایند بازشماری کل صندوق‌های اخذ رای برای شمارش رای آغاز می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:  این اقدام مشکلات و هزینه‌های زیادی خواهد داشت و هیات نظارت شهرستان رشت پیش از این صحت انتخابات را در این منطقه اعلام کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین