کد خبر: ۲۰۲۴۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۱

تحلیف ۳ وزیر دولت موقت مصر

منابع آگاه در دولت موقت مصر تأکید کردند که امروز «عادل عبدالحمید» به عنوان وزیر دادگستری، «ابراهیم الدمیری» وزیر حمل و نقل و «هانی محمود» به عنوان وزیر توسعه اداری در قصر اتحادیه در برابر «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت مصر سوگند یاد خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: منابع آگاه نزدیک به دولت موقت مصر تأکید کردند که سه وزیر دادگستری، حمل و نقل و توسعه اداری امروز برای ادای سوگند به قصر اتحادیه خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری «الیوم السابع»، منابع آگاه در دولت موقت مصر تأکید کردند که امروز «عادل عبدالحمید» به عنوان وزیر دادگستری، «ابراهیم الدمیری» وزیر حمل و نقل و «هانی محمود» به عنوان وزیر توسعه اداری در قصر اتحادیه در برابر «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت مصر سوگند یاد خواهند کرد.

از سوی دیگر کمیته تحقیق در زمینه درآمدهای نامشروع مصر تأکید کرد که در بررسی دارایی های «احمد فتحی سرور» رئیس مجلس شورای منحل شده مصر بسیاری از دارایی هایش از میزان درآمد سالیانه او و خانواده‌اش بیشتر است و تخلفات مالی فراونی در پرونده او مشاهده می‌شود.

از سوی دیگر «احمد المسلمانی» سخنگوی ریاست جمهور مصر اعلام کرد که «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت این کشور در ساعت 21 امشب به وقت محلی به مناسبت سالروز انقلاب 23 جولای سخنرانی خواهد کرد.

در ادامه اعتراضات حامیان مرسی و تجمع در برابر وزارت دفاع، نیروهای ارتش همه مسیرهای منتهی به این وزارت خانه را مسدود کرده‌اند.

حامیان مرسی که از منطقه «العباسیه» و خیابان «رمسیس» عبور می‌کردند با سردادن شعارهای خواستار بازگشت محمد مرسی به قدرت شدند که این مسئله منجر به درگیری اهالی این منطقه با حامیان مرسی شد.

منابع آگاه امنیتی در منطقه سوئز تأکید کردند که درگیری‌های خونین شب گذشته میان حامیان مرسی و اهالی این منطقه در پی تحریک‌های «علاء سعید» شیخ سلفی مصری صورت گرفته که او یکی از عاملان اصلی تحریک مردم در حمله به چهار شیعه مصری از جمله «شیخ حسن شحاته» در کشتار «ابوالنمرس» بوده است.

امروز نیز در پی تجمع حامیان مرسی در میدان «ساعت» دمیاط و در درگیری با مخالفان وی دست کم 7 نفر زخمی شدند.

در ادامه تجمع‌های حامیان مرسی در مناطق مختلف قاهره امروز عبور و مرور در مناطق شرقی پایتخت مصر در خیابان‌های اصلی منطقه «نصر» و «رمسیس» و «رابعه العدویه» با مشکل روبرو شده است.

به گزارش فارس،شبکه خبری المیادین از درگیری حامیان مرسی و مخالفان وی خبر داد و تأکید کرد که حامیان مرسی قصد ورود به میدان التحریر را دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین