کد خبر: ۲۰۲۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۹

پلیس بدنبال زن نوزادربا با روسری قرمز

کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت از مردم خواستند که کودک ربوده شده را شناسایی کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وقوع یک فقره کودک‌ربایی در منطقه نارمک در 29 خرداد سالجاری به کلانتری 127 نارمک اعلام شد که زنی جوان، با وضعیتی بسیار پریشان ضمن مراجعه به کلانتری به مأموران اعلام کرد که پسربچه هشت ماهه‌اش به نام «محمدطه» در حالی که او را برای مدت بسیار کوتاهی داخل کالسکه و در مقابل در مغازه تنها گذاشته، ربوده شده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «ربایش کودک» و به دستور بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای انجام تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

مادر «محمدطه»، در اظهاراتش به کارآگاهان اداره یازدهم گفت که در حالی که پسربچه هشت ماهه خود را داخل کالسکه و در مقابل در مغازه گذاشته و او نیز خوابیده بود، برای لحظه‌ای کوتاه و برای خرید عروسک وارد مغازه عروسک‌فروشی شده بودم اما هنگام بازگشت از داخل مغازه با کالسکه خالی روبرو شدم و متوجه شدم که پسرم را دزدیدند.

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره یازدهم با مراجعه به محل ربایش به تحقیق از کسبه پرداخته و اطلاع پیدا کردند که «محمدطه» توسط زنی حدود 35 ساله با روسری قرمز و مانتوی بنفش ربوده شده و این زن پس از اقدام به ربایش کودک و پیش از خروج مادر«محمدطه» از داخل مغازه، به سرعت از محل متواری شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران‌بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ در حال رسیدگی به این پرونده است.

وی با اشاره به وضعیت بسیار پریشان خانواده کودک ربوده شده به ویژه مادر «محمدطه» که خود را مقصر در ربوده‌شدن فرزندش می‌داند، گفت: به منظور رسیدگی هرچه سریع‌تر به این پرونده و به منظور درخواست کمک از شهروندان برای پیداشدن پسربچه ربوده‌شده و بازگردان آن به آغوش خانواده‌اش، دستور انتشار تصویر «محمدطه» از سوی قاضی پرونده، صادر شد.

به گزارش ایسنا،حاجی‌زاده از کلیه شهروندان خواست تا در صورت داشتن هرگونه اطلاعات درباره کودک ربوده شده یا فرد یا افرادی که در طول یک ماه گذشته اقدام به نگهداری کودکی با مشخصات کودک ربوده شده کرده‌اند، مراتب را بلافاصله از طریق شماره تماس 51055611 در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین