کد خبر: ۲۰۲۷۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

پيشگوي ايراني دستگري شد

در بازرسی به عمل آمده معلوم شد نامبرده با انجام اعمالی مانند ایجاد دود و حرکات دست و خواندن مطالبی نامفهوم اقدام به اصطلاح درمان و نوشتن دعا و ارائه داروهای گیاهی می کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیر رمال فالگیری که به بهانه‌های پیشگوئی و درمان بیماران از مردم اخاذی می‌کرد خبر داد.

سرهنگ صابر عباسزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ گفت: به دنبال گزارش مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110؛ مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم با ایجاد مرکزی تحت پوشش عطاری اقدام به فال‌بینی و پیشگویی (دعانویسی) و درمان بیماران صعب العلاج با استفاده از انواع کتب و اشیای فلزی می‌کند؛ ماموران بلافاصله با اخذ دستورقضائی به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بازرسی به عمل آمده معلوم شد نامبرده با انجام اعمالی مانند ایجاد دود و حرکات دست و خواندن مطالبی نامفهوم اقدام به اصطلاح درمان و نوشتن دعا و ارائه داروهای گیاهی می کند که فرد مذکور دستگیرو بهمراه دعاها وچند جلد کتاب دعا نویسی و چند تکه فلز با علائم نا مفهوم به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی دلالت داده شد.

عباس‌زاده گفت: کلاهبردار در بازجوئی های به‌عمل آمده به دعانویسی و درمان بیماران و تجویز داروهای گیاهی اعتراف کرده که مراتب با تنظیم گزارش به همراه آلات و ادوات مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین