کد خبر: ۲۰۲۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۰

شکست بارسا برابر شاگردان گوآردیولا

بایرن‌مونیخ در دیداری دوستانه بارسلونا را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دیدار دوستانه بایرن‌مونیخ و بارسلونا در ورزشگاه آلیانس آره‌نا برتری 2 بر صفر باواریایی‌ها به پایان رسید.

در این دیدار که تقابل پپ گوآردیولا و تیاگو آلکانترا با تیم سابق‌شان، بارسلونا بود، فیلیپ لام، کاپیتان بایرن در دقیقه 14 نیمه نخست با ضربه سر دروازه بارسا را باز کرد. لام ارسال فرانک ریبری را از گوش چپ میانه میدان، وارد دروازه بارسا کرد. ماندژوکیچ هم در دقیقه‌های پایانی نیمه دوم (86) پاس تماشایی کنتنتو را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

بارسا در این دیدار دوستانه بیشتر از بازیکنان تیم دوم خود بهره برده بود.

بایرن و بارسا که خود را آماده فصل پیش روی رقابت‌های فوتبال می‌کنند، چندی پیش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار گرفته بودند که بایرن با هدایت یوپ هاینکس در دو بازی با برتری 7 بر صفر آبی‌-اناری‌ها را کنار زد و راهی دیدار پایانی شد و در نهایت با شکست بوروسیا دورتموند در فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی دست یافت.


بارسا - بایرن
گوآردیولا در این بازی که "هوینس کاپ" نام داشت، با ترکیب نویر، رافینیا، دانته، بوآتنگ، آلابا، تیاگو، لام، کروس، روبن، ریبری و مولر به میدان رفت و در نیمه دوم اشتارکه، ماندژوکیچ، شاکری، فان‌بویتن، گوستاوو، کونتنتو، شواین‌اشتایگر، کرشهف، پیزارو و کان را جانشین تیم اصلی خود کرد.

کاتالان‌ها هم در ترکیب اصلی خود این بازیکنان را می‌دید: پینتو، مونتویا، بارترا، ماسکرانو، آدریانو، سانگ، دس‌سانتوس، سرخی روبرتو، سانچس، تیو، مسی. در نیمه دوم هم اولازابل، سرخی گومس، کیکو فمینا، پلاناس، ایلیه، اسپینوزا، رمان، دنی نیتو، سرخی سامپر، پاتریچ و کینتی‌یا از سوی جوردی رورا روانه میدان شده بودند. خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی کاتالان‌ها همان گونه که از پیش اعلام شده بود، در این بازی روی نیمکت بارسا ننشست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین