کد خبر: ۲۰۳۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲

دستگیری سلطان تولید شیشه

یک کارگاه مجهز تولید مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان نمین شناسایی و باند مربوطه متلاشی شد که متهم اصلی در حال حاضر در بازداشت می‌باشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سلطان تولید شیشه در استان اردبیل دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
 
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، یک کارگاه مجهز تولید مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان نمین شناسایی و باند مربوطه متلاشی شد که متهم اصلی در حال حاضر در بازداشت می‌باشد.
 
از محل وقوع جرم که یک دامداری می‌باشد مقادیر قابل توجهی شیشه، تریاک، سوخته تریاک، مواد اولیه تولید مواد مخدر صنعتی و تعدادی لوازم و تجهیزات ساخت مواد کشف و ضبط شده است.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل در تشریح اقدامات انجام یافته برای پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در استان در پنج محور حقوقی و قضایی، وضعی و انتظامی، مشارکت‌های مردمی، مطالعات و پژوهش و نیز فرهنگی و اجتماعی گفت: کنترل ورودی پرونده‌ها، پیگیری بحث داوری، آگاه‌سازی مردمی، استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگاه‌های اجرایی، اقدام ابتکاری تهیه شناسنامه برای محلات، طرح نگهبان محله و هسته‌های مردمی، انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز فرهنگی و آموزشی و تربیتی و انجام تحقیقات در خصوص جرائم و آسیب‌ها ازجمله اقدامات صورت گرفته در استان به منظور پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.
 
یوسف خدادادی با اشاره به نتایج اقدامات انجام یافته و کاهش چشمگیر جرائم اولویت‌دار در استان متذکر شد: در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ضرب و جرح عمدی 26 درصد، توهین 24 درصد، تصادفات 13 درصد، تخریب 29 درصد، تهدید 27 درصد، مزاحمت تلفنی 27 درصد، تصرف عدوانی 21 درصد و مواد مخدر 2 درصد در استان اردبیل کاهش داشته است. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل همچنین در تشریح کاهش دعاوی حقوقی دراستان نیز گفت: در سه ماهه اول سال 92 در مقایسه با سال 91، دعاوی مانند مطالبه طلب 23 درصد، مهریه 32 درصد و الزام به تمکین11 درصد کاهش داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین