کد خبر: ۲۰۳۱۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳

پرترددترین محور در ۲۴ ساعت گذشته

سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در ترافیک محورهای ارتباطی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ درصد و ‌بیشترین تردد طی همین مدت در مسیر ‌آزادراه تهران - کرج(رفت و برگشت) بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری‏، سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به‌استثنای محورهای مسدود ذکر شده،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.

‌کل تردد ثبت شده طی 24 ساعت گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 833 ترددشمار در محورهای مواصلاتی کشور، تعداد5 میلیون و 658 هزار و 155 دستگاه‌ وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن، 12 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین طی 24 ساعت گذشته در محورهای ارتباطی کشور، 16 درصد بوده است.

ساعات اوج تردد طی 24 ساعت گذشته بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات پنج الی 6 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

‌بیشترین تردد طی 24 ساعته گذشته در محورهای آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران-کرج، محور اسفراین - بجنورد، آزادراه قم- تهران و آزادراه قزوین-کرج بوده است.

* محور‌های مواصلاتی مسدود کشور

محور شهداد ـ نهبندان در استان کرمان، به علت سیلاب، تا اطلاع ثانوی مسدود است.

جاده اصلی قم ـ گرمسار و بالعکس، با تمدید عملیات راهسازی به علت تعریض مسیر، تا 17 مرداد مسدود و مسیر جایگزین آزادراه قم _ تهران برای سواری و محور قدیم قم _ تهران برای وسایل نقلیه سنگین و در ادامه جاده امام رضا به سمت پاکدشت و گرمسار برای خودروها است.

آزادراه کرج ـ تهران، به دلیل احداث تقاطع غیر هم‌سطح از پل فردیس تا تقاطع کاروانسرا سنگی، شنبه تا سه‌شنبه هر هفته، از ساعت 23 تا 4:30 بامداد روز بعد تا روز 25 مرداد، مسدود بوده و محورهای جایگزین، جاده‌های قدیم و مخصوص کرج است.‌

همچنین تا مورخ یادشده، آزادراه تهران ـ کرج، از ساعت 7:30 الی 16:00 فقط در یک مسیر 700 متری در محدوده فوق، تردد خودروها از طریق کنارگذر احداثی انجام خواهد شد.

جاده اصلی قم ـ گرمسار و بالعکس، واقع در استان‌های قم و سمنان، با تمدید عملیات تعریض مسیر، تا 17 مرداد مسدود و محور جایگزین برای خودروهای سواری، آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین، محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای همه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت پاکدشت ـ گرمسار است.

کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، واقع در استان کرمانشاه، با تمدید عملیات زیرسازی راه‌آهن غرب تا 31/5/92 روزهای زوج، از ساعت 11 تا 14 مسدود و مسیر جایگزین، کمربندی غربی (فعلی) خواهد بود.

محور اصفهان – میمه - دلیجان واقع در استان اصفهان، حد فاصل کیلومتر 40 تا 50‌ از 1/5/92 لغایت 1/6/92، به دلیل عملیات روکش آسفالت تردد از طریق یک باند به صورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

کمربندی شمالی نجف‌آباد به سمت تیران واقع در استان اصفهان‌ از 30/4/92 لغایت 20/6/92، به دلیل عملیات روکش آسفالت تردد از طریق یک باند به‌صورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه ارومیه – تبریز، واقع در استان آذربایجان غربی، حد فاصل کیلومتر 24 تا 35 ‌از 16/1 لغایت 15/12/92، به دلیل عملیات اجرایی روکش آسفالت تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

* آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های اصلی

مه غلیظ در گردنه گدوک‏، مناطق سفیددار گله و کارسالار در محور فیروزکوه، مناطق پنجاب و تونل وانا در محور هراز و پل دزبن در محور کندوان مشاهده می‌شود.

به گزارش فارس،هم‌اکنون بارش مختصر در برخی مناطق واقع در ارتفاعات استان گلستان وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین