کد خبر: ۲۰۳۳۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۶

گزارش تمرین آبی‌پوشان

تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب پنج بازیکن این تیم برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل سپاهان آماده می‌کند از ساعت 19:00 امروز تمرینات خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد.

به گزارش فارس،در تمرین امروز آبی‌پوشان خسرو حیدری، ساموئل، احمد جمشیدیان و هاشم بیک‌زاده غایب بودند ضمن آنکه مهدی رحمتی بلافاصله پس از حضور در کمپ حجازی به صورتی عجیب و با ناراحتی محل تمرین را ترک کرد. دلیل این موضوع هنوز مشخص نشده است.

*قبل از شروع تمرین امروز آندرانیک تیموریان، اکبرپور، قاضی، برهانی، ایمان عالمی و ستار همدانی در قالب دو گروه بازی تنیس فوتبال انجام دادند که کر‌کری بین این دو تیم قابل توجه بود.

*حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.

*امیر قلعه‌نویی که با لباس یکدست مشکی به محل تمرین آمده بود امروز تنها کارهای تاکتیکی را نظاره کرد و انجام امور فنی بر عهده مجید صالح و سایر اعضای کادر فنی استقلال بود.

*در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند. سپس در قالب گروه‌های چند نفره کار تاکتیکی انجام دادند و در بخش سوم بازیکنان شوت‌زنی و ضربات سر به دروازه را پشت سر گذاشتند.

در تمرین امروز آندرانیک تیموریان و جواد نکونام کاملاً در کارهای گروهی شرکت داشتند که به نظر می‌رسد احتمال حضور هر دو بازیکن در دیدار مقابل سپاهان وجود دارد. تیموریان در زدن ضربات آخر به سمت دروازه موفق عمل کرد که با تشویق تماشاگران روبرو شد.

*دکتر نوروزی، میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده از حاضرین تمرین امروز بودند.

*هافبک صربستانی که روز گذشته با آبی‌پوشان تمرین کرده بود امروز در محل تمرین این تیم حضور نداشت و به نظر می‌رسد مورد تأیید کادر فنی قرار نگرفته است.

*تماشاگران تیم استقلال بعد از ضرباتی که نکونام به سمت دروزاه می‌زد پسر این بازیکن را تشویق کرده و او را با نام آرین استقلالی خطاب می‌کردند.

*در بخشی از تمرین میرشاد ماجدی و شاهرخ بیانی با یکدیگر در مورد وضعیت استقلال صحبت کردند.

*سوژه اصلی صحبت تماشاگران مثل روز گذشته مجتبی جباری بود و البته تعدادی از هواداران معتقد بودند نباید به این بازیکن توهین شود و تعدادی دیگر اعتقاد داشتند حتی علی حمودی باید مورد تشویق قرار بگیرد.

*پژمان نوری و ستار همدانی جزو نفراتی بودند که با فرزندان خود به محل تمرین آمدند.

*قرار است تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً برای دیدار مقابل سپاهان پیگیری شود و آبی‌پوشان روز پنجشنبه به مصاف سپاهان خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین