کد خبر: ۲۰۳۴۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹

آمازون پنج هزار شغل در آمریکا ایجاد می‌کند

غول فروش اینترنتی آمازون در آستانه بازدید رئیس جمهور آمریکا از یکی از انبارهای توزیع بزرگ این شرکت در هفته جاری، اعلام کرد پنج هزار شغل جدید ایجاد خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آمازون اعلام کرد به دنبال پر کردن بیش از پنج هزار شغل تمام وقت در 17 مرکز از مراکز پاسخگویی به سفارشات این شرکت در آمریکا است. این رقم یک افزایش 25 درصدی در شمار کارکنان مراکز پاسخگویی به سفارشات آمازون خواهد بود که در حال حاضر به بیش از 20 هزار نفر در آمریکا می‌رسند.

آمازون با هدف سرعت بخشیدن به تحویل سفارشات آنلاین و کاهش هزینه‌های تحویل، مراکز متعدد جدیدی را طی سال‌های اخیر برای انجام سفارشات مشتریانش ساخته است.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت به کارکنان زیادی در انبارهایش برای برداشتن، بسته بندی و تحویل سفارشات نیاز دارد و نیاز این شرکت به کارمند به اندازه ای قوی است که برنامه‌های ویژه‌ای را برای جذب متقاضیان ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، جف بزوس، مدیرعامل آمازون، سال گذشته در صفحه اصلی وب سایت این شرکت برنامه "انتخاب حرفه" را معرفی کرد که تحت آن به کارمندان انبارهای آمازون برای شرکت در کلاس‌های فنی و حرفه ای در بخش‌های پرتقاضایی مانند مهندسی، فن آوری اطلاعات، حمل و نقل و حسابداری هزاران دلار پرداخت می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین