کد خبر: ۲۰۳۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم - تهران

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از مجروح شدن بیش از 20 نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم - تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهدی فراهانی در گفتگو با مهر با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم، افزود: برخورد چندین دستگاه خودور در کیلومترهای مختلف اتوبان قم - تهران از جمله این حوادث بود که در آن 23 نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: 19 نفر از مجروحان این حادثه به مراکز درمانی منتقل و مابقی نیز به صورت سرپایی درمان شدند.معاون اورژانس قم ابراز داشت: واژگونی سواری در جاده اراک دو مجروح بر جای گذاشت.

فراهانی اضافه کرد: در حادثه مشابه دیگری در اتوبان تهران دو نفر مجروح شدند که حال آنها وخیم گزارش شده است.وی عنوان کرد: برخورد دو دستگاه وانت در اتوبان تهران هم سه مجروح در پی داشت.معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در حادثه واژگونی پراید در محور پردیسان – کهک دو نفر مجروح شونو که خانم 22 ساله با عملیات احیا به بیمارستان منتقل شد.

 فراهانی از واژگونی پراید در جاده ساوه خبر داد و بیان کرد: در این حادثه چهار نفر مجروح شدند.وی اظهار کرد: ریزش آوار در بلوار شاهد غربی از دیگر حوادث این مدت بود که با یک مجروح همراه بود.معاون اورژانس قم افزود: سقوط از موتور در بلوار 15 خرداد دو مجروح بر جای گذاشت که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین