کد خبر: ۲۰۳۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴

جزئیات حادثه سقوط مینی‌بوس در دریاچه سد کارون 3

یک دستگاه مینی‌بوس که کمک بارج در حال عبور عبور از دریاچه سد کارون 3 بود دچار حادثه شد و بخشی از آن در داخل دریاچه افتاد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: معاون بهره‌برداری سد و نیروگاه سازمان آب و برق خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان جزئیات حادثه اظهار کرد که به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی از سوی راننده مینی‌بوس این خودرو با تعدادی سرنشین در دریاچه سقوط کرد.

وی اشاره به اینکه آمار افراد آسیب دیده مشخص نیست، گفت: بنا به گزارشی که داده شده حدود 10 زن و بچه در مینی‌بوس باقی ماندند و حدود چهار سرنشین نجات پیدا کرده‌اند.

حبیب‌الله جعفری با اشاره به اینکه هنوز آمار سرنشین این مینی‌بوس دقیق نیست، به تجمع اهالی در منطقه اشاره کرد و گفت: متاسفانه راننده مینی‌بوس مسائل ایمنی را رعایت نکرده و واضح است که ماشین در وضعیت خلاص بوده و با پهلو گرفتن بارج، مینی‌بوس دچار حادثه شده و بخشی از آن در دریاچه افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه راننده مینی‌بوس از ماشین پیاده شده، گفت: با توجه به تجمع اهالی هنوز نمی‌توان موضوع را از نزدیک رصد کرد اما آمار بیان شده بر اساس گزارش‌های بخشدار مرکزی شهرستان دهدز است.

معاون بهره‌برداری سد و نیروگاه سازمان آب و برق خوزستان در ادامه تاکید کرد که در دریاچه سد کارون 3 سه ایستگاه وجود دارد و با توجه به اینکه هنوز راه جایگزین تکمیل نشده، ترابری دریایی فعال است.

جعفری خاطرنشان کرد: مسئول ترابری دریایی پیمانکار سد بوده که پس از تحویل کارون 3 به سازمان آب و برق خوزستان توسط آب نیرو، این سازمان با پیمانکار قبلی قرارداد بسته است که قرارداد با پیمانکار از طریق مناقصه و حضور شرکت‌های واجد شرایط و دارای گواهینامه صورت گرفته است.

وی همچنین گفت: پیمانکار موارد بیمه و کلیه نکات قراردادی را رعایت کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین