کد خبر: ۲۰۳۷۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳

دادستان مشهد: فرد اهانت‌کننده به حرم مطهر رضوی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مشهد، با بیان این که فرد اهانت‌کننده به حرم مطهر رضوی توسط نیروهای مردمی شناسایی و دستگیر شد، گفت: اهانت‌کننده به حرم مطهر رضوی دچار «اختلال روانی» است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: غلامعلی صادقی در حاشیه جلسه مسوولان قضایی در مجتمع امام خمینی مشهد، گفت: فردی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان سعی داشت با پرتاب شیء آتش‌زا به مضجع مطهر رضوی اهانت کند.

وی افزود: این فرد که بطری مواد آتش‌زا به همراه داشت با تاثیر از شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند قبل از انجام هرگونه اقدامی توسط نیروهای مردمی و عزاداران بارگاه ملکوتی امام هشتم، شناسایی، دستگیر و تحویل عوامل انتظامی شد.

صادقی ادامه داد: طبق نظریه پزشکی قانونی فرد یاد شده دچار «اختلال روانی» بوده و اکنون با رعایت موازین قانونی تحت مراقبت قرار گرفته و پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده جهت نگهداری و سیر مراحل قانونی به مراکز درمانی اعزام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی از والدین خواست تا بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و تاکید کرد: به ویژه والدینی که فرزندانشان دچار مشکلات روانشناختی هستند باید کنترل و نظارت بیشتری بر آن‌ها داشته باشند تا مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نکنند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین