کد خبر: ۲۰۳۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

تهدید خاتمی ادامه دارد

اصولگرایان تندرو همچنان خاتمی را تهدید می کنند. با این که گفته می شود خاتمی به جهت پیشگیری از تنش های احتمالی در مراسم تحلیف دعوت دکتر روحانی برای حضور در مراسم را رد کرده، اما نماینده های تندروی مجلس همچنان رئیس دولت اصلاحات را نسبت به واکنش های افراطی خود تهدید می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سایت تیناپرس نوشت: افراطی ها همچنین دکتر روحانی را هم از تهدید بی نصیب نمی گذارند که در صورت دعوت روحانی روابط مجلس و دولت مختل خواهد شد.

زهره طبیب‌‌زاده نماینده تهران در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه مجلس از خاتمی برای حضور در مراسم تحلیف دعوت نکرده است، گفت: اینکه گفته می‌شود، ممکن است آقای خاتمی به عنوان مهمان ویژه و یا در کنار آقای رئیس‌جمهور به مراسم تحلیف بیاید، فرض دقیقی نیست چون آقای خاتمی می‌داند که نباید به مراسمی که دعوت نشده برود!

وی با بیان اینکه حضور بدون دعوت خاتمی در مراسم تحلیف پختگی و سابقه سیاسی وی را زیر سؤال می‌برد، تصریح کرد: از آقای روحانی هم بعید است که مهمان ناخوانده با خودش به مراسم تحلیف بیاورد چرا که ایشان فردی مجرب و سیاستمدار هستند و می‌دانند که با حضور خاتمی در مراسم تحلیف، تعامل مجلس و دولت در آغاز راه مختل خواهد شد.

طبیب‌زاده گفت: در صورتی که در مراسم تحلیف، خاتمی همراه رئیس‌جمهور به مجلس بیایید قطعا نمایندگان سکوت نخواهند کرد چرا که این کار خارج از عرف است.

وی با بیان اینکه خاتمی از سران فتنه است و باید محاکمه شود، تاکید کرد: گرچه خاتمی از فتنه88 تاکنون از مردم عذرخواهی نکرده است اما بنده معتقدم عذرخواهی امثال خاتمی کمکی به حل موضوع نخواهد کرد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه «خاتمی مستقیم یا غیرمستقیم در شهادت22 جوان بسیجی دست داشته است»، اظهار داشت: انتظار نداریم در مراسم تحلیف میزبان کسی باشیم که جوانانی چون غلام حسین کبیری به موجب توطئه‌های آنان شهیده شده‌اند.

طبیب‌زاده در پایان گفت: برخی‌ها می‌خواهند با تحمیل کردن خاتمی به روحانی، مجلس و دولت آتی را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنند بنابر این بهتر است آقای روحانی هوشیارانه عمل کند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین