کد خبر: ۲۰۳۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲

«هیس!دخترها...»،«دهلیز» و «جا به جا» در یک روز چقدر فروختند؟

پس از یک‌ دوره رکود در گیشه سینماها، چهار فیلم اکران عید فطر در روز نخست خود دوباره مخاطبان را به سینماها کشانده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیر قطبی، یکی از اعضای دفتر پخش «فیلمیران» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده اظهار کرد: فیلم سینمایی «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی خانم پوران درخشنده از روز چهارشنبه 9 مردادماه در تعدادی از سینماهای پایتخت اکران خود را آغاز کرد. این فیلم روز چهارشنبه 12 و روز پنجشنبه 32 میلیون تومان فروش داشته است.

وی در عین‌حال خاطرنشان کرد: همه‌ی 22 سینمایی که فعلا در تهران «هیس! دخترها...» را اکران می‌کنند، نتوانسته‌ بودند آن را از روز نخست نمایش دهند و آمار فروش روز چهارشنبه، مربوط به حدود 50 درصد از این سینماهاست.

× فروش 10 میلیونی «دهلیز» در یک روز

قطبی درباره فروش «دهلیز» بهروز شعیبی نیز گفت: فیلم سینمایی «دهلیز» از صبح پنجشنبه (10 مردادماه) در 17 سینمای تهران اکران شد و این فیلم نیز در روز نخست خود بیش از 10 میلیون تومان بلیت فروخته است.

این پخش‌کننده درباره فروش شهرستان این دو فیلم نیز یادآور شد: اکران هر دو فیلم در سینماهای شهرستان در حال آغاز شدن است. به همین دلیل باید آمار فروش شهرستان هفته آینده اعلام شود.

امیر قطبی در پایان درباره آخرین آمار فروش فیلم «گذشته» اصغر فرهادی نیز اظهار کرد: این فیلم تا شب گذشته (10 مردادماه) تنها در تهران یک میلیارد و 140 میلیون تومان فروش داشته است.

× فروش 11 میلیونی «جا به جا» در یک روز

حسن توکل‌نیا تهیه کننده «جا به جا» هم در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا، درباره فروش فیلمش بیان کرد: «جابه‌جا» در واقع از پنجشنبه صبح 10 مردادماه روی پرده سینماها رفت و در همان یک روز در 18 سینمای تهرانی به فروشی 11 میلیونی دست یافت. همچنین اکران این فیلم در 30 سینمای شهرستانی نیز همزمان با تهران آغاز شده است.

وی ادامه داد: قرار بود فیلم‌ها از روز چهارشنبه اکران شوند اما به نظرم سینما باید در شب قدر تعطیل باشد چون هیچ کس حاضر نمی‌شود در آن شب‌ها به سینما برود. الان هم که هنوز یک هفته تا پایان ماه رمضان مانده و فیلم‌های جدید اکران شده است فکر می‌کنم سینماها باید سانس‌های خود را از ساعت شش و هفت بعد از ظهر تا چند ساعت قبل از اذان صبح برنامه ریزی کنند.

تهیه کننده «جابه‌جا» خاطر نشان کرد: اکنون فضا،‌ فضای ماه رمضان است و حتی کسانی که به هر دلیلی نمی‌توانند روزه بگیرند هم صبح یا ظهر به سینما نمی‌روند.

توکل‌نیا در پایان با تاکید بر اینکه استقبال مخاطبان از فیلم‌های اکران عید فطر پس از ماه رمضان قطعا بیشتر می‌شود‌، گفت: فکر می‌کنم فیلم سینمایی «جابه‌جا» بتواند به عنوان یک فیلم کمدی مخاطبان عام خود را راضی کرده و پس از ماه رمضان فروشمان بسیار بهتر شود.

تماس‌های خبرنگار ایسنا برای اطلاع از فروش «فرزند چهارم» هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. همچنین فیلم «هیچ‌کجا هیچ‌کس»، دیگر فیلم اکران عید فطر نیز از پایان هفته روی پرده سینماها خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین