کد خبر: ۲۰۴۰۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۷

تذکر جدی قلعه نویی به برخی از استقلالی‌ها

کاپیتان تیم فوتبال استقلال به علت مصدومیت در تمرینات گروهی امروز (شنبه) این تیم حضور پیدا نکرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:45 امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد که حاشیه‌های آن به شرح زیر است:

* در حالی که روز گذشته امیر قلعه‌نویی اعلام کرده بود تمرین از ساعت 18:30 برگزار می‌شود، برخی از بازیکنان به تصور اینکه تمرین از ساعت 19 آغاز خواهد شد، دیر به محل تمرین رسیدند. تاخیر بازیکنان استقلال ناراحتی امیر قلعه‌نویی را به دنبال داشت و او ناچار شد سوت آغاز تمرین را از ساعت 18:45 به صدا درآورد.

* پیش از آغاز تمرین قلعه‌نویی به امیرحسین صادقی، حنیف‌ عمران‌زاده، پژمان منتظری، فردین عابدینی، جواد نکونام و آندرانیک تیموریان دستور دارد تا درون زمین در پست‌های خود جای بگیرند. در این لحظه قلعه‌نویی که عصبانی به نظر می‌رسید به آنها نحوه تحت فشار قرار گرفتن را توضیح داد و از عملکردشان مقابل سپاهان انتقاد کرد.

* آندرانیک تیموریان و امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین با یکدیگر صحبت کردند و در گوشه‌ای دیگر از زمین فرهاد مجیدی و جواد نکونام به گفتگو مشغول بودند.

*شخصی که 2 سال پیش از سقف سالن فوتبالی به کف سالن افتاده بود و امیرحسین صادقی مدافع استقلال بخشی از هزینه‌های درمانی وی را تقبل کرده بود امروز برای ملاقات با مدافع استقلال به محل تمرین آبی‌پوشان آمده بود.

* گوران لاوره، هافبک صربستانی مدنظر استقلال که روز گذشته در اواخر تمرین خود را به امیر قلعه‌نویی معرفی کرده بود امروز در 30 دقیقه ابتدایی تمرین پابه‌پای بازیکنان دوید اما پس از مدتی محل تمرین را ترک کرد.

* منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی از تماشاگران ویژه تمرین امروز استقلال بودند. تمرین این تیم امروز حدود 100 تماشاگر داشت.

* فرهاد مجیدی، مهدی رحمتی و حنیف‌ عمران‌زاده که روز گذشته در تمرین غیبت کرده بودند امروز در مراحل آماده‌سازی تیم حضور داشتند اما احمد جمشیدیان، هاشم‌ بیک‌زاده و جی‌لوید ساموئل که مصدومان استقلال هستند غایب بودند.

دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت ساموئل اظهار داشت: مراحل درمان ساموئل به خوبی پیش رفته به و احتمال زیاد در 2،3 روز آینده در تمرینات حاضر می‌شود. با این وجود نمی‌تواند مقابل فجرسپاسی به میدان برود.

* عایق‌کاری سکوهای کمپ باشگاه استقلال امروز هم دنبال داشت و همین مسئله سروصدای زیادی به را در این محل به وجود آورده بود.

* پژمان نوری، امیرحسین صادقی و ستار همدانی با فرزندان خود در تمرین استقلال حضور یافته بودند.

* فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت جزئی در تمرینات گروهی آبی‌پوشان شرکت نکرد و زودتر از سایر بازیکنان محل تمرین را ترک کرد.

* در تمرین امروز سرمربی آبی‌پوشان به همه بخش‌های تمرین این تیم نظارت ویژه داشت به طوری که حتی در بخش آقاوسط به بازیکنان تذکر می‌داد جدی باشند در ادامه بازینان که به 2 گروه تقسیم شده بودند تا در 2 گروه فوتبال درون تیمی بازی کنند. قلعه‌نویی به شدت به بازیکنان تذکر می‌داد و در حالی که عصبانی بود از نحوه حرکت محمد قاضی در محوطه جریمه انتقاد کرد. در صحنه‌ای فردین عابدینی نتوانست دستورات کادرفنی را اجرا کند که سرمربی استقلال به وی گفت با این نوع بازی کردن بهتر است بمیری!

به گزارش تسنیم،بازیکنان استقلال بعد از فوتبال درون تیمی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین