کد خبر: ۲۰۴۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰

سرقت خودرو با قتل به پايان رسيد

پسر تبهکار که در پوشش مسافر راننده آژانس را به قتل رسانده و خودرويش را سرقت کرده بود، با تائيد حکم اعدامش در يک قدمي چوبه دار قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ارديبهشت سال 89 کشف جسد مرد جواني در يکي از جاده‌هاي اطراف داراب به ماموران اطلاع داده شد. در ادامه تيمي از ماموران راهي محل مورد نظر شده و در بررسي‌هاي اوليه دريافتند که مرد ناشناس با شليک گلوله به قتل رسيده است.

 پس از تحقيقات مقدماتي جسد براي تعيين علت اصلي مرگ و هويت او به پزشکي قانوني منتقل شد. همزمان با آغاز تحقيقات خانواده مرد جواني به نام سعيد با مراجعه به ماموران پليس آگاهي از ناپديد شدن مرموز او خبر دادند.

آنها در شکايت خود گفتند: سعيد در يک موسسه کرايه خودرو کار مي‌کند و ديروز سه پسر جوان را سوار خودروي خود کرده و پس از آن ناپديد شد. تلفن همراهش نيز خاموش است. با اين شکايت مشخص شد، جسد کشف شده در بيابان متعلق به سعيد است و روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه اي شد.

با توجه به سرقت خودروي مقتول پس از اين جنايت، کارآگاهان احتمال دادند که سعيد قرباني دزدان مسافرنما شده است. در ادامه مشخصات خودروي او براي شناسايي در اختيار گشتي‌هاي پليس قرار گرفت.

 با رديابي‌هاي پليسي يکي از متهمان سوار بر خودروي سرقتي شناسايي و دستگير شد. متهم در بازجويي‌ها با قبول اتهامش گفت: با همدستي دو تن از دوستان مقتول را با به قتل رسانده و خودروي او را سرقت کرديم. با تکميل تحقيقات پرونده براي محاکمه به شعبه دوم دادگاه کيفري استان فارس فرستاده شد و متهمان به رياست قاضي عرفاني زاده محاکمه شدند.

 در جلسه دادگاه نماينده دادستان به تشريح کيفرخواست پرداخت. اولياي دم نيز خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند.

در ادامه امير در جايگاه حاضر شد و با قبول اتهامش گفت: شب حادثه تصميم به سرقت گرفتيم.به همين خاطر به يک موسسه کرايه خودرو رفته و از مقتول خواستيم ما را به حاشيه شهر ببرد. پس از رسيدن به محلي خلوت از او خواستيم توقف کند. مقتول در برابرمان مقاومت کرد و من مجبور شده او را با شليک گلوله بکشم.

 در ادامه جلسه دادگاه دو متهم ديگر پرونده به تشريح ماجرا پرداختند. با آخرين دفاعيات متهمان و کلاي آنها قضات دادگاه براي صدور حکم وارد شده و امير را به اتهام قتل به قصاص و به اتهام سرقت به زندان محکوم کردند.

به گزارش ابتکار، دو متهم ديگر پرونده نيز به حبس محکوم شدند. با اعتراض متهمان پرونده براي تائيد نهايي به ديوان عالي کشور فرستاده شد که قضات ديوان عالي مجازات تبهکاران را تائيد کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین