کد خبر: ۲۰۴۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳

کابینه روحانی معدل قابل قبولی دارد/ آماده بالاترین سطح همکاری با دولت هستیم

نایب رئیس مجلس ضمن بیان اینکه مجلس به تعامل با دولت یازدهم تاکید دارد، گفت: کابینه معرفی شده از سوی روحانی معدل قابل قبولی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به نقل از خانه ملت، سید‌محمد‌حسن ابوترابی در پاسخ به این پرسش که مجلس کابینه معرفی شده روحانی را پیش از رای اعتماد چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: طی صحبت‌های که با همکارانم در مجلس داشتم به این نتیجه رسیده ام که کابینه روحانی معدل قابل قبولی دارد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روحانی در کابینه خود عموماً از چهره‌های استفاده کرده که علاوه بر ظرفیت‌های انقلابی و انگیزه برای ارائه خدمت واجد تجارب لازم و دانش و تخصص نیز هستند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس افزود: در برخی از وزارتخانه‌های کلیدی که عرصه اقتصاد و سیاست‌خارجی نقش والایی دارند از افرادی استفاده شده که جزء چهره‌های کارآزموده در این عرصه‌ها به شمار می‌آیند.

وی با یادآوری تعامل مجلس با دولت یازدهم گفت: با توجه به تجاربی که بنده در مجلس دارم همکارانم در مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل را برای برقراری بالاترین سطح همکاری و تعامل را با دولت یازدهم دارند همانطور که این همکاری را با دولت دهم داشتند.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: نمایندگان مجلس آمادگی دارند تا در حول محوریت قانون و در چارچوب منافع ملی و اسناد بالادستی مثل سند چشم‌انداز بیست ساله، برنامه پنجم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری تعامل ویژه‌ای با دولت یازدهم داشته باشد البته دولت نیز باید اراده به همکاری با مجلس داتشه باشد.

نایب رئیس مجلس توضیح داد: نمی‌گویم قوانین مصوب مجلس بدون خطا هستند ولی اگر دولت بنا را بر حرکت در چارچوب قانون بگذارد می‌توان قوانین را اصلاح کرد و استفاده بهینه از آنها کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین