کد خبر: ۲۰۴۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵

20کشته و 35 مجروح در 18تصادف

در 18سانحه رانندگی که طی بیست و چهار ساعت گذشته در جاده های ایران رخ داد، 20نفرکشته و 35نفر دیگر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  سرهنگ رضا سلبی در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته به تصادف یک دستگاه سواری پژو 405 تاکسی، یک دستگاه اتوبوس بنز، یک دستگاه تاکسی پیکان و یک پراید در کیلومتر 25 جاده مخصوص بین پل فردیس و پل کلارک در استان البرز اشاره کرد و ایسنا گفت: در این حادثه که در ساعت 8:15 صبح امروز یکشنبه رخ داد، چهار تن کشته شدند و یک تن مجروح شد.
کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین برابر اعلام پلیس‌راه استان مازندران در ساعت شش صبح امروز یکشنبه بر اثر خروج از جاده یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 40 جاده چالوس به کرج (کندوان) سه تن کشته و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را ناتوانی در کنترل وسیله‌ نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند.

۷کشته و 4مجروح در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته
در ۲۴ ساعته گذشته بی‌احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه باعث شد تا ۷نفر از هموطنان کشته و 4نفر دیگر مجروح شوند.

برابر اعلام پلیس راه استان کرمان در ساعت ۱۵ دیروز شنبه بر اثر تصادف بین یکدستگاه سواری پژو 405 و یکدستگاه سواری پراید در کیلومتر 20 جاده فرعی زنگی آباد 2 نفر کشته و 1 نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا به فارس گفت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.

برابر اعلام پلیس راه استان خوزستان در ساعت ۱۹ دیروز شنبه بر اثر واژگونی یکدستگاه وانت نیسان در کیلومتر 43 جاده آبادان به ماهشهر 2 نفر کشته و 1 نفر مجروح شدند.
سرهنگ سلبی در خصوص علت این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده وانت نیسان اعلام کردند.

برابر اعلام پلیس راه استان خوزستان در ساعت ۲۰ دیروز شنبه بر اثر تصادف بین یکدستگاه سواری پژو 405 و یکدستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر 32 جاده رامهرمز به بهبهان 3 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند. کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.

تصادف خودرو پراید با گاردریل خیابان جان راننده 32 ساله را گرفت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در جریان این حادثه یک دستگاه خودرو پراید پس از برخورد با گاردریل حاشیه کنار خیابان با یک دستگاه خودروی سمند تصادف می‌کند که در اثر آن راننده 32 ساله به دلیل شدت جراحات فوت می‌کند.

سیدجلال ملکی درباره تصادف خودروی سمند و پراید به فارس اظهار داشت: در ساعت 21 دیروز شنبه شب تصادف دو دستگاه خودروی سواری در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین‌الدین بعد از پل احسان به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود.

در جریان این حادثه یک دستگاه خودرو پراید پس از برخورد با گاردریل حاشیه کنار خیابان با یک دستگاه خودروی سمند تصادف می‌کند که در اثر آن راننده 32 ساله خودرو پراید حبس می‌شود و بعد از آزادسازی از اتاق خودرو به دلیل شدت جراحات فوت می‌کند. دو نفر در خودروی سمند مجروح شدند و در نهایت مسیر در ساعت 22 پاکسازی شد.

2کشته و زخمی بر اثر واژگونی پراید در آستانه اشرفیه
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پراید در این شهرستان دو کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش مهر، سرهنگ وحید اصلانی افزود: در روستای تجن گو یک دستگاه سواری پراید بر اثر واژگونی به موانع اطراف جاده برخورد و به داخل رودخانه سقوط کرد.

پس از وقوع این حادثه ماموران پاسگاه انتظامی کیسم در محل حادثه حاضر شدند ولی متاسفانه در این حادثه راننده سواری پراید در دم فوت و سرنشین وسیله نقلیه مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

فرمانده پلیس آستانه اشرفیه با اعلام اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است از رانندگان خواست آرامش و رعایت قوانین رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

سودای ارابه مرگ در جاده مرگ
مهدی فراهانی، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حوادث 48 ساعت گذشته به فارس گفت: در محور قم - سلفچگان یک دستگاه سواری واژگون شد که در این حادثه چهار نفر مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی همچنین به واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان با جک اشاره و ابراز داشت: این حادثه که پیش از سحر رخ داد چهار مصدوم برجای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به تصادف پژو با گاردریل اشاره کرد و گفت: این حادثه که در اتوبان قم- تهران رخ داد شش مجروح برجای گذاشت.

وی با اشاره به عمق حادثه افزود: با توجه به وضعیت بد مجروحان حادثه، چهار دستگاه آمبولانس برای انتقال آنان به مراکز درمانی اعزام شدند.

این مقام مسئول به واژگونی سواری در جاده اراک اشاره کرد و گفت: در این حادثه دو نفر مجروح شدند که پس از حضور نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی اضافه کرد: در اتوبان قم- تهران نیز یک دستگاه سواری واژگون شد که دو مجروح بسیار بدحال برجای گذاشت.

وی با اشاره به وقوع حادثه دیگری در محور پردیسان تصریح کرد: بر اثر واژگونی پراید دو نفر مصدوم شدند که وضعیت یکی از آنان که خانمی 22 ساله بود بسیار وخیم گزارش شد و این فرد با عملیات احیا به مرکز درمانی انتقال یافت.

معاون مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به حادثه جاده گرمسار اشاره و ابراز داشت: ابتدای جاده گرمسار بر اثر تصادف موتور با مانع دو نفر مجروح شدند که با دو آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

نجات ناباورانه پدر و پسر از مرگ حتمی
معصومه گلزاری، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل از نجات پدر و پسر از تصادف هولناک خبر داد و به ایسنا گفت: در ساعت 11:17 دیروز شنبه در تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115، وقوع یک فقره تصادف در محور زابل - زاهدان گزارش شد.

تیم امدادی اورژانس 115 پایگاه تاسوکی به محل حادثه واقع در حد فاصل «یادمان شهدا» و «پل‌شیله» اعزام شد که با حضور در صحنه حادثه مشخص شد که این تصادف که به علت خواب‌آلودگی راننده خودروی پراید که از مسیر خود منحرف و با یک دستگاه تریلی برخورد کرده، به وقوع پیوسته است.

تکنیسین‌های اورژانس بلافاصله کار امدادی را برای نجات جان مجروحان آغاز کرده و پس از انجام اقدامات اولیه، دو مجروح این حادثه را که به صورت ناباورانه نجات پیدا کرده بودند را برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) انتقال دادند.

1کشته در تصادف محور بروجرد - بیرانشهر
رئیس پلیس راه لرستان به واحد مرکزی خبر گفت: صبح امروز یکشنبه براثر تصادف یک سواری پراید با کامیون ولوو درکیلومتر 25 محور بروجرد - بیرانشهر راننده پراید در دم جان باخت.
سرهنگ شرافتی علت تصادف را انحراف به چپ سواری پراید اعلام کرد.

1کشته در سانحه رانندگی محور بندرعباس - سیرجان
فرمانده پلیس راه هرمزگان به واحد مرکزی خبر گفت: تصادف رانندگی در جاده ترانزیتی بندرعباس - سیرجان یک کشته برجای گذاشت. در این حادثه که 30 دقیقه بامداد امروزیکشنبه در 50 کیلومتری پلیس راه گهکم رخ داد ، 2 دستگاه تریلی بنز و دنگ فنگ با هم تصادف کردند.

سرهنگ مجیدزاده افزود : بر اثر این تصادف ، شدت ضربه و گرمای هوا تریلی بنز آتش گرفت و راننده آن جان باخت. علت این حادثه توجه نکردن راننده تریلی بنز به جلو بوده است.

2کشته در حادثه رانندگی محور گناباد - تربت حیدریه
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی به واحد مرکزی خبر گفت: واژگونی یکدستگاه پراید در محور گناباد - تربت حیدریه 2 کشته برجا گذاشت. این حادثه در 15 کیلومتری محور گناباد به تربت حیدریه روی داد.
سرهنگ صفایی، خواب آلودگی و بی توجهی راننده به سمت جلو را علت واژگونی خودرو اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین