کد خبر: ۲۰۴۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶

سفر استانی هاشمي رفسنجاني به ایلام در آینده ای نزدیک

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به دعوت جمعي از نخبگان حوزوي و دانشگاهي و نمايندگان ادوار مختلف مجلس شوراي اسلامي از استان ايلام براي سفر به اين استان گفت: هم براي تجديد ديدار و هم بررسي مجدد اوضاع استان و مقايسه پيشرفت‌ها در طول اين سالها، در اولين فرصت به ايلام خواهم آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جمعي از نخبگان حوزوي و دانشگاهي و نمايندگان ادوار مختلف مجلس شوراي اسلامي از استان ايلام با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ديدار كردند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با بيان خاطراتي از حضور مردان و زنان ايلامي در ايام دفاع مقدس گفت: وقتي خانواده‌هاي ايلامي را مي‌ديديم كه مانند كوه‌ مقاوم و صبور هستند و زير چادرها و در دره‌هاي زندگي مي‌كنند، روحيه مي‌گرفتيم.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به برنامه‌هاي دولت سازندگي براي استان ايلام و در پاسخ به دعوت حاضران براي سفر به اين استان گفت: هم براي تجديد ديدار و هم بررسي مجدد اوضاع استان و مقايسه پيشرفت‌ها در طول اين سالها، در اولين فرصت به ايلام خواهم آمد.

به گزارش مهر، در آغاز اين ديدار حجج اسلام طاهري خرم‌آبادي و اشرفي و آقايان دكتر عادل‌آذر، محمديان، حائري، ياري، قنبري، كريمي و رستم‌زاد گزارشي از اوضاع فرهنگي، اقتصادي، كشاورزي، صنعتي و اجتماعي استان ارائه كردند و خواستار استفاده از نخبگان استان در بدنه دولت شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین