کد خبر: ۲۰۴۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

نجفی: نمایندگان برای رای اعتماد باید حجت شرعی داشته باشند

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با بیان این که معتقدم نمایندگان برای رای دادن و یا ندادن به وزرا باید حجت شرعی داشته باشند، گفت: در فتنه عملکرد کاملا مثبتی نداشتم اما منفی نیز نبوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدعلی نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت جدید در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر این که گفته می شود شاید برخی از وزرای پیشنهادی آقای روحانی به دلیل عملکردشان در حوادث 88 رای اعتماد از مجلس دریافت نکنند و نام شما نیز در زمره این افراد است گفت: بنده در این خصوص نظری ندارم. عملکرد من خیلی هم خوب بوده است اما در مورد بقیه وزرا اطلاعی ندارم این که درمورد کدام آقایان چه می گویند به خاطر همین نمی توانم قضاوت کنم.

وی گفت: مجلس نظر خودش را دارد. یک سری ملاک های تخصصی و سیاسی در این موضوع دخیل هستند و نمایندگان می توانند بر اساس این ملاک ها تصمیم بگیرند.

نجفی خاطر نشان کرد: کسانی که به وزرا رای می دهند و چه نمی دهند باید برای خودشان حجت شرعی داشته باشند و هم در درگاه خداوند و هم نزد وجدان خودشان باید بتوانند دفاع کنند.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: به نظر من بهترین کار در زمانی انجام می شد که رای اعتماد به وزرا علنی بود یعنی کسی که رای می داد بعدا می توانست در مقابل ملت و موکلینش از رای خودش دفاع کند اما الان متاسفانه رای اعتماد علنی نیست و امیدوارم کسی که رای می دهد هم بتواند در مقابل وجدانش و هم در درگاه الهی پاسخگو باشد.

 به گزارش مهر،نجفی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر که از وی پرسید عملکرد خود درحوادث 88 را مثبت ارزیابی می کنید، گفت: عملکرد کاملا مثبتی نداشتم اما منفی نیز نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین