کد خبر: ۲۰۴۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵

کابینه بدون شک معتدل است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کابینه معرفی شده از سوی رئیس جمهور را کابینه ای معتدل دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کابینه معرفی شده از سوی رئیس جمهور را کابینه ای معتدل دانست.
 
حسین گروسی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره کابینه معرفی شده از سوی رئیس جمهور برای اخذ رای اعتماد به مجلس اظهار کرد: بی شک کابینه رئیس دولت کابینه ای معتدل است.
 
وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین روحانی خود را نماینده و رئیس جمهور تمام مردم ایران می داند و براساس سخن وی در مراسم تحلیف، دولت تدبیر و امید تلاش خواهد کرد نقاط مثبت و روند پیشرفت را در  کشور ارتقا بخشیده و مشکلات موجود را کاهش و بر طرف سازند و در این میان تمام نمایندگان آمادگی هر گونه تعامل و همیاری را با دولت یازدهم دارند.
 
گروسی تصریح کرد: انتقاد هایی که از سوی نمایندگان مطرح می شود نگاه سازنده دارد زیرا آنان همواره خود را یار و همراه دولت می دانند.
 
وی معرفی کابینه یازدهم در روز تحلیف را اقدامی مهم دانست و خاطرنشان کرد: امیدورایم دولت یازدهم با تبعیت از این اقدام و تعامل با مجلس برای کسب رای اعتماد برای اعضای کابینه سکان تمام دستگاه های اجرایی هر چه زودتر بر دست گرفته و برنامه های خود را برای پیشرفت کشور اجرا کنند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید فضا را از اختلاف به سمت انتقاد و ارائه راهکارهای سازنده سوق داده و از متشنج ساختن افکار عمومی به شدت پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین