کد خبر: ۲۰۴۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲

تبرئه ۲ نماینده از اتهامات پرونده فساد بزرگ مالی

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از تبرئه ۲ نماینده مجلس هشتم از اتهامات وارده در مورد پرونده فساد ۳۰۰۰ میلیاردی خبر داد و گفت که پرونده یک نماینده دیگر در حال رسیدگی است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اللهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در‌گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به نشست اخیر این کمیسیون برای بررسی سؤال دو نماینده مجلس از وزیر دادگستری، گفت: دو تن از نمایندگان سؤالی از وزیر دادگستری درباره نقش سه نماینده مجلس هشتم در پرونده سه هزار میلیاردی مطرح کرده بودند که در این نشست مرتضی بختیاری وزیر دادگستری و عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این جلسه مطرح شد‌ که به اتهامات مطرح شده درباره این سه نماینده رسیدگی شده است، اظهار داشت: بر اساس اظهارات جعفری دولت آبادی دادستان تهران، دو نماینده مجلس هشتم از اتهامات وارده تبرئه شدند و تنها پرونده یک نماینده مفتوح و در حال رسیدگی است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس تأکید کرد: البته یکی از این دو نماینده با حضور در دادگاه تبرئه شده‌ و برای آنها قرار منع تعقیب خورده است.

همچنین علی جلیلیان عضو دیگر کمیسیون قضایی مجلس نیز در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این جلسه گفت که جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد از پاسخ‌های وزیر دادگستری درباره نقش 3 نماینده مجلس هشتم در پرونده فساد 3000 میلیاردی قانع شد اما بهرام بیرانوند نماینده بروجرد از این پاسخ‌ها قانع نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین