کد خبر: ۲۰۴۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵

وداع "احسان عليخانی" در ماه عسل

"احسان عليخاني" در آخرين برنامه ماه عسل با ماه رمضان وداع كرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شب گذشته در سی امین روز از ماه مبارک رمضان برنامه "ماه عسل "با اجرا و تهیه کنندگی" احسان علیخانی " پنجره ی خود را درآخرین روز از ماه مبارک رمضان به روی مخاطبان و همراهان یک ماهه خود گشود تا دراین ثانیه های آخر نیز مهمان دلهای آنها باشد. 

"علیخانی" پس از ذکر دعای فرج گفت: سلام به روی ماه شما،خوش به حال کسانی که در این ثانیه ها ی آخر،قدم زدن در ماه مبارک رمضان را قدر می دانند. پس خوش به سعادت کسانی که ازاین یک ساعت پایانی بهترین استفاده را می کنند. 

پس از پخش تیتراژ"علیخانی "با نشان دادن تصویر محمد طاها ۸ ماهه عنوان کرد:این کودک هنگام خرید مادر از روی کالسکه خود دزدیده شده و الان پدر و مادر او در شرایط بسیار بدی به سر می برند. 

او از کسی که کودک را ربوده،خواست تا در این ثانیه ها دلش تکانی بخورد و کودک را به آغوش خانواده اش برگرداند و به اوگفت مطمئن باش پس از این کار در زندگیت ،اتفاقی خواهد افتاد که باورش هم نخواهی کرد. 

امین فرزانه و همسرش مهمان ديروز " ماه عسل "بودند. 

"امین فرزانه "متولد ۱۳۳۹و در راه آهن تهران به دنیا آمده بود. 

او از دوران کودکی بچه های مدرسه را کتک می زد و در نوجوانی هم بدلیل چاقوکشی به زندان می افتد او درمحله خود مدام به ایجاد رعب،وحشت ودعوا می پرداخته و بارها به زندان افتاده بود. 

او خود را مقصر تمامی این کارها می دانست و از روی مادرش شرمنده بود که در تمام این سالها برای ملاقا ت اوبه زندان می آمد. 

"امین فرزانه" که تمام افراد محل از وجود او احساس ناامنی می کردند ،حال چند سالی است توبه کرده و به کار خیر روی آورده و از اعمال گذشته خود اظهار پشیمانی می کند. 

"سردارعلیپور" و "سرهنگ اکبرپور" در بخش دوم به جمع مهمانان اضافه شدند. 

این دونفر در آن سالها مسول امنیت شهر بودند و درحین خدمت به جامعه با"امین فرزانه" برخورد می کردند. اما آنها معتقدند که هم اکنون مهم این است که او توبه کرده چراکه شرایط توبه شاید برای کسی پیش نیاید. 

به گزارش الف؛ "علیخانی "هنگام بستن پنجره "ماه عسل "خود در آخرین روز ماه مبارک رمضان خاطر نشان كرد: خدا به "امین فرزانه "که تمام شهر ازدست او احساس ناامنی می کردند توبه کرده و خدا بهش فرصت داده چرا ما فرصت ندهیم .ازشما خواهش می کنم در این ثانیه های آخر از عمق وجودمون بر محود و آل محمد صلوات بفرستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین