کد خبر: ۲۰۵۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

انتصاب رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی مجید فدایی را به سمت رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام): محمد جواد محمدی زاده در این حکم خطاب به مجید فدایی آورده است:

جناب آقای مجید فدایی
سرپرست محترم اداره کل روابط عمومی

نمایشگاه بین المللی محیط زیست به عنوان مهمترین رویداد زیست محیطی کشور، بستری مناسب برای گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست و تعامل بین تصمیم گیران و تصمیم سازان با دست اندرکاران و فعالان حوزه محیط زیست و آوردگاهی برای نمایش آخرین پیشرفتها و دستاوردهای زیست محیطی در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی در کشور است.

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت " رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست" منصوب می نمایم .

انتظار می‌رود با با بهره گیری از مجری توانمند و استفاده از نیروهای شایسته در ستاد برگزاری نمایشگاه، اقدام لازم در راستای برگزاری نمایشگاهی در شان سازمان حفاظت محیط زیست به عمل آورید . در این راستا ضرورت دارد تمهیدات لازم جهت ساختارمند شدن فرایندهای مربوط به این حرکت اساسی و راهبردی همچون ایجاد دبیرخانه دائمی برگزاری نمایشگاه توسط جنابعالی پیگیری شود.

امید است با اتکا بر الطاف ایزد متعال و استعانت از حضرت صاحب الامر(عج) در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و با کوششی جهادگونه در برگزاری شایسته این رویداد موفق و مؤید باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین