کد خبر: ۲۰۵۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷

حاشیه‌های جشن قهرمانی بسکتبال ایران/ از شکسته شدن کاپ قهرمانی تا عکس‌های یادگاری

جشن قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران با صحنه‌های جالبی همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران مهدی کامرانی و صمد نیکخواه بهرامی دو تور سبد مسابقه را بریدند و بر روی شانه‌های خود انداختند.

پس از آن اوشین ساهاکیان و حامد حدادی که در جمع تیم ستاره‌های این دوره بودند هدایای خود را از مسئول برگزاری مسابقه‌ها گرفتند.

حامد حدادی نیز که ارزشمند‌ترین بازیکن این دوره انتخاب شده بود جایزه‌اش را دریافت کرد. پس از اهدای جوایز تیم سوم آسیا یعنی کره بر روی سکو رفت و مدال برنز را از سوی رییس کنفدراسیون آسیا دریافت کرد. پس از فیلیپینی‌ها که نایب قهرمان بودند نوبت به ایران قهرمان آسیا رسید که روی سکو رفت و سومین مدال طلای آسیایی خود را از شیخ سعود آل ثانی رییس کنفدراسیون آسیا دریافت کرد.

پس از آن صمد نیکخواه بهرامی که به پسر بسکتبال آسیا شهره است کاپ قهرمانی را از رییس کنفدراسیون گرفت که در این لحظه گوی بالای کاپ به زمین افتاد و به سمت عکاسان رفت.

مهدی کامرانی گوی را دوباره روی کاپ قرار داد و ملی‌پوشان جشن قهرمانی‌شان برپا کردند.

به گزارش ایسنا،پس از آن بسکتبالیست‌ها با پرچم ایران دور افتخاری زدند و عکس‌های یادگاری گرفتند. از جمله عکس‌های جالب این لحظه‌ها می‌توان به صحنه‌ای اشاره کرد که حامد حدادی به روی زمین دراز کشیده بود و همه بازیکنان روی او می‌پریدند و عکاسان نیز این صحنه‌ها را شکار می‌کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین