کد خبر: ۲۰۵۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳

اعلام آخرین وضعیت جاده‌ها و محورهای مسدود

مرکز مدیریت راههای کشور آخرین وضعیت اقلیمی، میزان تردد و ترافیک در جاده‌ها و محورهای مسدود را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری‏، سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.
 
به گزارش مهر،کل تردد ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۸۶۷ ترددشمار در محورهای مواصلاتی کشوربیش از هشت میلیون و ۱۱۸ هزار وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن ۳.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 
سهم وسایل نقلیه سنگین طی ۲۴ ساعت گذشته درمحورهای ارتباطی کشور ۱۵ درصد بوده است.
 
ساعات اوج تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۵ تا ۶ صبح صورت گرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.
 
بیشترین تردد طی ۲۴ ساعته گذشته در محورهای آزادراه تهران - کرج، آزادراه قم - تهران، آزادراه قزوین - کرج و تهران - جاجرود صورت گرفته است.
 
ممنوعیتهای تردد نیز عبارتند از:
 
شهداد – نهبندان در استان کرمان به دلیل سیلاب تا اطلاع ثانوی مسدود است.
 
جاده اصلی قم - گرمسار، به علت تعریض تا ۱۷ مرداد مسدود و است و آزادراه قم - تهران به عنوان مسیر جایگزین برای سواری‌ها و محور قدیم قم - تهران برای وسایل نقلیه سنگین و در ادامه جاده امام رضا به سمت پاکدشت و گرمسار برای کلیه خودروها در نظر گرفته شده است.
 
آزادراه کرج - تهران به دلیل احداث تقاطع غیر همسطح از پل فردیس تا کاروانسرا سنگی شنبه تا سه‌شنبه تا ۲۵ مرداد هر هفته از ساعت ۲۳ تا ۴:۳۰ بامداد روز بعد مسدود است و جاده‌های قدیم و مخصوص کرج به عنوان مسیر جایگزین در نظر گرفته شده است.
 
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی:
 
طول صف خودروها در عوارضی مهرشهر، آزادراه قزوین _ کرج
 
ترافیک نسبتا پرحجم در آزادراه کرج - تهران و برعکس، واوان - اسلامشهر و برعکس، گرگان - علی آباد، آستانه - لاهیجان - مشهد - چناران
 
نبود ترافیک سنگین در مابقی محورهای اصلی کشور
 
بارش باران ملایم و لغزندگی محور در منطقه شیرگاه در محور فیروزکوه - ساری - نکاء، ساری - کیاسر و گلوگاه - بندرگز
 
مه غلیظ در گردنه گدوک و منطقه کارسالار در محور فیروزکوه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین