کد خبر: ۲۰۵۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰

گلایه فتح‌الله‌زاده از وزارت ورزش

فتح‌الله‌زاده گفت :ما به او پول دادیم و او را متقاعد کردیم که تو ایرانی هستی، اما یادتان باشد وزارت هیچ کمکی در مورد حفظ نکونام به استقلال نکرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر‌عامل باشگاه استقلال گفت: مربی تیم ملی چه‌کاره است که در مورد لباس استقلال نظر می‌دهد و او بهتر است به کار فنی خود برسد.


علی فتح‌الله‌زاده در خصوص جلسه اش با مهدی تاج و ‌کسر امتیاز از استقلال و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

فارس: جلسه با تاج چطور بود؟

نشستی را به اتفاق رویانیان و مدیرعامل شرکت ارائه‌کننده بلیت الکترونیکی با تاج برگزار کردیم و رویانیان نیز حرف‌های به حقی را که از قبل هم انجام داده بود، مطرح کرد. با این هزینه‌های زیاد و سنگین باید مباحثی مطرح می‌شد و در مجموع کلیات حرف‌های ما پذیرفته شد و قرار است نمایندگان ما و پرسپولیس جلسه‌ای را با هم برگزار کنیم تا به ایده‌ای مشترک برسیم.

فارس: راهکار چه بود؟

من بارها گفته‌ام که استادیوم آزادی 100 هزار نفر گنجایش دارد ولی دوستان می‌گفتند که این استادیوم 70 هزار نفر جا می‌گیرد ولی این‌ها را گفتم که بگویم پیش از این 40 هزار فروخته می‌شد اما بعدها اعلام می‌کردند که 20 هزار بلیت فروخته می‌شد، هر کسی از این بلیت‌ها استفاده کرده در واقع از پول حرام استفاده کرده و حق هواداران ما را خورده است. از این به بعد دیگر کسی نمی‌تواند زیر سبیلی رد شود و همه چیز روی شماره‌گذاری است.

فارس: از این بحث بگذریم، در خصوص کسر امتیازتان چه اقدامی کردید؟

این یک امتیاز به ناحق کسر شده و اگر قرار بود امتیازی کسر شود، در بازی هفته اول باید این اتفاق رخ می‌داد که در تبریز به سرمربی ما خیلی توهین شد. دوستان می‌گویند ما بعد از این بازی اطلاعیه دادیم اما آیا این اطلاعیه را به ما ابلاغ کردید؟ مگر مصاحبه‌های شما بخشنامه است؟ این یک امتیاز به ناحق کسب شده و در کمیته استیناف از آن دفاع خواهم کرد.

فارس: اما طرفدارانتان در بازی صبا رفتارهای خوبی داشتند.

بیسی که در نظر گرفته‌اند اشتباه است. در بازی با صبا تماشاگران ما خوب بوده‌اند اما آیا امتیازی به ما می‌دهند، این‌ها باید می‌گفتند یک امتیاز کسر شود و اگر در 5 بازی آینده رفتار تماشاگران خوب بود، این یک امتیاز برگردانده شود. آقایان شجاعت داشته باشند و قبول کنند که کارشان درست نبوده است.

فارس: در خصوص برنامه‌ای که برای استقلال در لیگ چیده شده با تاج صحبت نکردید؟

ما تحت فشار هستیم و بخصوص سرمربی ما معتقدند افتضاح بازی کردیم اما این اتفاق بخاطر فشار به بازیکنان ملی‌پوش ما است. ما تا دقیقه 50 خوب بودیم ولی بعد از آن افت بدنی پیدا کردیم، تاج هم قبول کرد که ما تحت فشاریم ولی از این طرف قبول می‌کنند و از آن سو ما را تحت فشار می‌گذارند.

فارس: اما قبول دارید که باید با کی‌روش و قلعه‌نویی در این خصوص جلسه گذاشت؟

ما جلسه می‌گذاریم اما یک سری از دوستان هم در حیطه وظایف خود صحبت نمی‌کنند. سیموئز باید به ما یاد بدهد که ما چه رنگی بپوشیم و این لباس به درد ما نمی‌خورد! او چکاره است که در مورد اسپانسر ما صحبت می‌کند، سیموئز به کار فنی خودش برسد و همه هم می‌دانند که ما در ماه رمضان در شب تمرین می‌کردیم.

فارس: نظرتان در مورد توپ‌های آل‌اشپورت چیست؟

به نظر من این توپ‌ها استاندارد است اما چون آج دارد به درد بازی‌های برفی و بارانی می‌خورد من از تاج خواستم این توپ‌ها را به فیفا و AFC بفرستد و اگر آنها تأیید کردند از این توپ‌ها استفاده شود. من نمی‌گویم دایی و قلعه‌نویی اهل فن نیستند، اما بهتر است از مرجع اصلی در این خصوص استعلام شود.

فارس: شایعه شده ساموئل قهر کرده، درست است؟

اصلا چنین چیزی نیست، دو سه روز قبل از اینکه او از ایران برود با همه مشکلات 50 هزار دلار به دادم، این هم از آن شایعات است که مثلا گفتند جمشیدیان را محروم کردند و اعلام کرده‌اند که او مریض است تا محرومیتش بگذرد.

فارس: چرا تیموریان به تمرینات این دو روز نیامده؟

او مشکلی ندارد و احتمالا فیزیوتراپی بوده است.

فارس: به عنوان سؤال آخر نکونام قید امارات را زد و حالا پرسپولیسی‌ها خلعتبری را می‌خواهند. شما چه راهکاری برای حفظ نکونام داشتید؟

ما به او پول دادیم و او را متقاعد کردیم که تو ایرانی هستی، اما یادتان باشد وزارت هیچ کمکی در مورد حفظ نکونام به استقلال نکرد. حتی سه روز برای مذاکره با او وقت گذاشتند. حتی او در سال اولی که به استقلال آمد پیشنهادی 18 میلیاردی داشت اما برخی‌ها به پول اهمیت نمی‌دهند و چیزهای دیگر برای او مهم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین