کد خبر: ۲۰۵۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱

شهریاری: حیثیت مجلس خدشه‌دار شد

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق قاضی‌پور اظهار کرد: شان و کرامت مجلس رعایت نشد و همه کمیسیون بهداشت به قاضی‌زاده هاشمی برای وزارت رای مثبت دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسینعلی شهریاری در تذکری شفاهی با استناد به ماده 24 آیین‌نامه در پایان جلسه علنی امروز گفت: متاسفانه شان و کرامت مجلس توسط برخی همکاران رعایت نشد و من متاسفم که این برنامه‌ها به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود چرا که حیثیت مجلس خدشه‌دار می‌شود.

وی همچنین با استناد به ماده 79 با اشاره به مطالبی که در رابطه با هاشمی مطرح شد اظهار کرد: کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی 4 ساعت با ایشان جلسه داشتند و 15 نفر از همکاران در این جلسه حضور داشتند که در مورد صلاحیت ایشان برای وزارت بهداشت ودرمان رای گیری شد و همگی به اتفاق آرا به ایشان با توجه به توان مدیریت بالا‌،تدبیر،‌تخصص و تعهد رای مثبت دادند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصوصیاتی از وزیر پیشنهادی بهداشت تصریح کرد: ایشان دارای ساده‌زیستی و قدرت بالای هماهنگی بین بخشی و مورد توجه بودن آقای رییس جمهور و مقبولیت بالا در جامعه پزشکی و همچنین انجام کارهای رایگان هستند و از نظر ما فردی شایسته‌ای برای وزارتخانه است که به برنامه پنجم نیز پایبند هستند.

به گزارش ایسنا، پس از این تذکر قاسم جعفری اظهار کرد: ما از صبح با استناد به مواد مختلفی تذکر داشتیم که نگذاشتند بیان کنیم و خواهش می‌کنم اجازه دهید مطلبمان را کامل و از وقتمان درست استفاده کنیم.

ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت از او خواست به دلیل کمبود وقت جعفری، تذکر خود را فردا بیان کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین