کد خبر: ۲۰۵۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱

احضار مرتضوی به دادسرا

سعید مرتضوی دادستان سابق تهران در پی شکایت شکات پرونده پالیزدار به دادسرای کارکنان دولت احضار شده و فردا برای ارائه توضیحات نسبت به اتهامات وارده در این دادسرا حاضر خواهد شد. مرتضوی باید طبق آنچه که در احضاریه آمده فردا در ساعتی خارج از وقت اداری که شاید دلیل آن بیم از حضور خبرنگاران باشد، به این دادسرا مراجعه کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، پیمان حاج محمود عطار وکیل دادگستری و از شکات پرونده پالیزدار در گفت‌وگو با قانون‌آنلاین با تایید این خبر، اظهار کرد: احضاریه‌ای که برای من ارسال شده است برای 3 روز بعد از رویت است؛ در حالی که طبق قانون باید شکات پرونده همراه با متهم آن همزمان به دادسرا احضار می‌شدند که این تفاوت در زمان احضارها دارای ابهام است.

وی ادامه داد: احضاریه‌های متعددی برای مرتضوی ارسال شده است که با توجه به قدرت و نفوذی که داشته تاکنون بی توجه به احضاریه‌ها در دادسرای کارکنان دولت حاضر نشده است اما این بار با توجه به شرایط فعلی احتمالا در دادسرا حاضر خواهد شد هر چند خارج از وقت اداری احضار شده است.

این شاکی پرونده پالیزدار در توضیح ابهامات رسیدگی به این پرونده گفت: اولین ابهام این است که چرا با تاخیر و فاصله زمانی بسیار از دو قاضی دیگر، سعید مرتضوی به دادسرا احضار شده است زیرا شکایت از هر 3 قاضی همزمان بوده است. چرا باید پیش از عید امسال درخصوص دو قاضی دیگر تعیین تکلیف شود اما نسبت به مرتضوی که باید همزمان با آنها به اتهاماتش رسیدگی می‌شد تبعیض قائل شده‌اند و بعد از گذشت 6 ماه اکنون می‌خواهند به اتهامات او رسیدگی کنند؟

وی افزود: ابهام دیگر هم بحث احضار در خارج از وقت اداری است. چرا او در وقت اداری احضار نشده است؟ مگر نه اینکه متهم با حضور شاکی و وکلای او در دادسرا باید حاضر شود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین