کد خبر: ۲۰۵۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۹

قنبری: افراطیون خود را مقابل رأی مردم قرار ندهند

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: گفت: افراطیون به خواست مردم احترام بگذارندو با سنگ اندازی‌ در مقابل کابینه دولت یازدهم بیش از این خود را مقابل مردم قرار ندهند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: داریوش قنبری نماینده دوره هشتم مجلس در گفت‌وگو با ایلنا با دفاع از کابینه دولت یازدهم گفت: شاید افرادی هستند که به لحاظ فکری به من نزدیک نباشند اما خوب آقای روحانی وعده دادند که از معتدلین هر دو جناح استفاده کنند و به وعده‌شان هم عمل کردند و اصولگرایان حاضر در کابینه اصولگرایان معتدل هستند و انتخاب آن‌ها با اصل اعتدال و خردگرایی تضادی ندارد.

وی با اشاره به اینکه شرایط کشور فرصت آزمون و خطا را از دولت گرفته است، گفت: افراد انتخاب شده افراد با تجربه‌ای هستند و نیاز کشور هم همین است.

قنبری در خصوص برخی اظهارنظر‌ها در خصوص افراد اصلاح طلب حاضر در کابینه گفت: این جریان سازی‌ها بی‌معنی است.افرادی چون ربیعی و نجفی از سرمایه‌های مدیریتی کشور هستند و نباید مردم و كشور را از خدمات آنها محروم كرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصول اصلاح طلبی مدارا کردن و توجه به عقلانیت است، گفت: در دوران آقای خاتمی ما هم از اصولگرایان استفاده کردیم و این طبیعی است که دکتر روحانی بخواهد از همه ظرفیت‌های مدیریتی استفاده کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به ترکیب وزرا پیشنهادی گفت: تندرو‌ها از ترکیب دولت یازدهم درس بگیرند و به خاطر چند اصلاح طلب حاضر در کابینه جریان سازی نکنند و بپذیرند که دیدگاه فکریشان رای نیاورده و به خواست مردم احترام بگذارندو با سنگ اندازی‌ در مقابل کابینه دولت یازدهم بیش از این خود را مقابل رای مردم قرار ندهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین