کد خبر: ۲۰۵۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۲

سلطانی فر بدون چالش رای می‌آورد

نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی می گوید برخی از وزاری پیشنهادی حسن روحانی بدون چالش رای خواهند آورد .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید علی بزرگواری گفت : در لیست پیشنهادی وزرای روحانی که در روز تحلیف به مجلس ارایه شد اسامی وجود دارد که مشخص است با رای بالای نمایندگان وارد کابینه خواهند شد .

او افزود : رحمانی فضلی (وزارت کشور) ، سلطانی‌فر (وزارت ورزش و جوانان)، پور محمدی ( وزارت دادگستری ) ، طیب زاده ( وزارت اقتصاد ) و چیت چیان (وزارت نیرو) به علت اینکه مجلس شناخت کافی از آنها دارد و برنامه هایشان مورد توجه کمیسیون های اختصاصی قرار گرفته است می توانند با رای بالایی وزیر شوند .

بزرگواری ادامه داد : فهرستی که رییس جمهوری به مجلس ارایه کرده است در مجلس موافقان و مخالفانی دارد اما برخی وزرا هستند که با ارایه برنامه قوی توانسته اند نظر مجلس را به خود جلب کنند در مورد بقیه وزرا هم باید منتظر بود تا برنامه هایشان در صحن علنی بررسی شود .

نماینده کهکیلویه افزود :‌ در مجلس هشتم و نهم ، روابط دولت و مجلس همواره با مشکلاتی روبرو بود به همین جهت هم دولت و هم مجلس سعی میکنند با استفادهاز آموزه های رهبری به تعاملی سازنده برای رفع مشکلات کشور برسند در همین راستا مجلس بر رای اعتماد به وزرای دولت دقت بیشتری به خرج خواهد داد .

به گزارش تاپ نیوز،بزرگواری در پایان تصریح کرد : مجلس امیدوار است با توجه به شعار اعتدال که بارها از سوی رییس جمهوری عنوان شده است وزاریی که معرفی شده مورد سنجش قرار بگیرند و همان طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند بتوانیم به تعامل و همکاری برسیم تا مشکلات به وجود آمده حل شوند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین