کد خبر: ۲۰۵۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱

رد پای یک آشنا در قتل فرش فروش تهرانی

سكوت صبحگاهي بازار فرش تهران، روز گذشته با صداي شليك گلوله‌هاي پي در پي در هم شكست. وقتي صداي شليك هفت گلوله تمام شد اهالي خيابان مصطفي خميني دريافتند يكي از بازاريان فرش تهران درست مقابل مغازه‌اش به قتل رسيد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ساعت 7:20 ديروز صبح بود كه كسبه خيابان مصطفي خميني حوالي كوچه غفاري با شنيدن صداي شليك چند تير از مغازه‌هايشان خارج شدند. در حالي كه اهالي در پي كسب اطلاع از ماجرا بودند مرد ناشناسي سوار بر موتور سراسيمه از محل دور شد. در همين حال يكي از اهالي متوجه خودروي پارك شده يكي از كسبه قديمي اين خيابان نبش كوچه غفاري شد. خودروي نقره‌يي رنگي در حالي سر اين كوچه پارك شده بود كه پيكر خون‌آلود مردي پشت فرمان ماشين قرار داشت. اهالي با مشاهده اين صحنه پليس را در جريان موضوع قرار دادند.

همزمان با اعلام گزارش اين قتل به ماموران كلانتري مراتب به بازپرس كشيك قتل نيز گزارش شد. بلافاصله تيمي از كارآگاهان جنايي اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ به همراه عوامل حفظ صحنه جرم و پزشكي قانوني به همراه بازپرس جمشيدي از دادسراي جنايي وارد صحنه قتل شدند. بررسي‌هاي اوليه ماموران حكايت از اين داشت كه جسد متعلق به مردي به نام محمد 64 ساله است كه صاحب فرش‌فروشي عزيزي است و بر اثر اصابت چند گلوله به ناحيه سر و سينه‌اش جان خود را از دست داده است. پس از بررسي‌هاي اوليه، جسد به دستور بازپرس جنايي براي انجام معاينات دقيق‌تر به پزشكي قانوني فرستاده شد و كشف اين معماي جنايي پيش روي كارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

تحقيقات اوليه پليسي حكايت از اين دارد كه با توجه به منتفي بودن انگيزه سرقت در اين جنايت به احتمال زياد مقتول قرباني انتقام‌گيري شده است. مسير تحقيقات كارآگاهان در حالي به سمت شناسايي افرادي كه به نوعي با مقتول در ارتباط بودند كشيده شده است كه بررسي دوربين‌هاي مدار بسته مغازه‌هاي اطراف محل ردي از عامل جنايت را به دست داده است.

چند تن از اهالي در بازجويي‌ها به كارآگاهان عنوان داشتند كه مقتول مدتي بود با يكي از آشنايانش دچار اختلاف شده بود و اين فرد حتي چند بار محمد را تهديد به قتل كرده بود. شناسايي انگيزه مرد آشنا در حال حاضر مهم‌ترين سرنخ كارآگاهان براي حل اين معماي جنايي است. با اين‌حال شنيده‌ها حكايت از اين دارد كه ضارب مرد فرش‌فروش برادر اوست.همچنين سرکلانتر هفتم پايتخت با تاييد خبر قتل يکي از فرش‌فروشان خيابان شهيد مصطفي خميني به دست برادرش با شليک هفت گلوله گفت: مکان قاتل شناسايي شده است و به زودي دستگير مي‌شود.

 سرهنگ سليماني در باره اين خبر گفت: در تحقيقات اوليه مشخص شد که برادري با شليک هفت گلوله برادر خود را به قتل رسانده است.

به گزارش اعتماد،سليماني انگيزه قاتل را مسائل مربوط به ارث‌وميراث عنوان کرد و ادامه داد: مظنون به قتل در نامه‌يي انگيزه خود از قتل را توضيح داده و نسبت به ظلم برادر خود اعلام نارضايتي کرده است.وي با بيان اينکه مظنون به قتل هم اکنون متواري است، خاطرنشان کرد: از آنجايي که قاتل خود نسبت به قتل با نوشتن نامه اعتراف کرده است، انتظار مي‌رود خود را به کلانتري معرفي کند اما با اين وجود محل اختفاي وي شناسايي شده و به زودي دستگير مي‌شود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین