کد خبر: ۲۰۵۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
وعده‌هایی که به سرانجام نرسیدند

تحویل ماهانه 10 هزار مسکن مهر پرند چه شد؟!

تحویل ماهانه 10 هزار واحد مسکن مهر از 95 هزار واحد درحال ساخت در شهر پرند از جمله وعده‌های وزیر راه وشهرسازی دولت دهم بود که فقط در یک دوره 10 هزار واحد به متقاضیان واگذار شد و تحقق این وعده در ماه‌های بعد ادامه نیافت و طبق آخرین گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه تحویل واحدها از پایان مهر ماه خواهد بود که در واقع با چهار ماه تاخیر صورت می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اواخر اردیبشهت‌ ماه امسال علی نیکزاد در بازدید خود از شهر جدید پرند از تحویل ماهانه 10 هزار واحد مسکن مهر این شهر خبرداد و گفت: این واحدها با همه امکانات شامل آب، برق، گاز و تلفن به متقاضیان تحویل داده می‌شود اما این واگذاری فقط در ماه تیر صورت گرفت و نه تنها خبری از ادامه روند تحویل نیست بلکه واگذاری مجدد واحدها به چهار ماه دیگر موکول شده است.

طبق وعده نیکزاد با تحویل ماهانه این تعداد واحد مسکن مهر تا شهریور باید حدود 60 هزار واحد مسکن مهر پرند به همراه مترو، فضاهای مذهبی، انتظامی، تجاری و آموزشی به بهره برداری می‌رسید اما با گذشت حدود سه ماه از این وعده، تنها 10 هزار واحد تحویل داده شده است.

وزیر راه و شهرسازی دولت دهم در آخرین اظهارات خود درباره شهر جدید پرند گفته بود 20 هزار واحد آماده تحویل داریم که به زودی به متقاضیان واگذار می‌شود و تعدادی فضای آموزشی نیز در انتهایی‌ترین منطقه فاز 6 برای سال تحصیلی آینده آماده شده است اما هیچ یک از این واگذاری‌ها صورت نگرفته است.

در این باره حبیب‌الله چاغروندی - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند - به ایسنا گفت: ساخت 95 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند برنامه‌ریزی شده که تاکنون 11 هزار واحد تحویل داده شده و بقیه واحدها طبق وعده وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال واگذار می‌شوند.

به گزارش ایسنا،به گفته وی مرحله دوم واگذاری‌ها از 30 مهر ماه آغاز و 11 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین