کد خبر: ۲۰۵۶۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳

روایت برادر خاتمی از ماجرای رای دماوند

برادر و رئیس دفتر سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری، اخیرا درباره ماجرای رای دادن برادرش در حوزه انتخابیه دماوند در انتخابات مجلس نهم در اسفندماه 90 روایتی خواندنی و جالب را تعریف کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ایسنا به نقل از انصاف‌نیوز نوشت: سیدعلی خاتمی گفت: سیدمحمد هر وقت خیلی در تصمیم‌گیری تردید دارد، به اتاقش می‌رود و دو رکعت نماز می‌خواند و وقتی برمی‌گردد، دیگر مشکلی وجود ندارد. روز انتخابات مجلس، ساعت 6 صبح از تهران خارج شد تا او را پیدا نکنند و از او نخواهند که برود و رای بدهد اما چند ساعت بعد خانمش تماس گرفت که سید حالش خیلی بد است و فشارش رفته بالای 18 اما آرام نمی‌گیرد. من سریعا خودم را رساندم و دیدم مدام با استرس دارد راه می‌رود و با خود می‌گوید که چه کار کنم؟

برادر خاتمی افزود: به او گفتم داداش مثل همیشه که با دو رکعت نماز تکلیفت را روشن می‌کنی، این بار هم برو و ببین به چه نتیجه‌ای می‌رسی. قبول کرد و رفت به اتاق کناری و تا چند ساعت بیرون نیامد. بعد که از اتاق خارج شد، چهره‌اش آرام بود و با آرامش گفت برویم رای بدهیم.

سیدعلی خاتمی گفت: خدا می‌داند اگر آن روز سیدمحمد آن کار را نمی‌کرد، بساط اصلاحات برای همیشه جمع می‌شد. خاتمی چنین روزی را می‌دید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین